Πήρε Νομικό ο ΑΣΕ Δούκα - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Πήρε Νομικό ο ΑΣΕ Δούκα

Μια ακόμα μεταγραφή πραγματοποίησε ο ΑΣΕ Δούκα, ο οποίος ενισχύθηκε με την απόκτηση του αριστερού εξτρέμ Νίκου Νομικού, που πέρυσι αγωνίστηκε στο Σεριφάτο έχοντας 36 τέρματα σε 22 συμμετοχές.

Με την αποχώρηση της ομάδας του Αιγίου από το πρωτάθλημα, ο 21χρονος – γεννημένος στις 28/12/1996 – δεξιόχειρας εξτρέμ (1,83μ.) συμφώνησε με τον σύλλογο των βορείων προαστίων.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πλέον μέλος αυτής της ομάδας. Αν και όλα
έγιναν πολύ βιαστικά, λόγω των συνθηκών, είναι πολύ ικανοποιημένος που φέτος θα αγωνιστώ στον Δούκα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση και τον προπονητή μου για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου καθώς επίσης και τους νέους μου συμπαίκτες που από τις πρώτες κιόλας ημέρες βοήθησαν στο να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα. Από την πλευρά μου, θέλω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι καλή σεζόν με υγεία σε όλους» τόνισε ο Νομικός στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΣΕ Δούκα.

No comments