Συνέχεια στις ανανεώσεις με Ταουσάνη ο Διομήδης - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Συνέχεια στις ανανεώσεις με Ταουσάνη ο Διομήδης

Στους Λύκους θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο πίβοτ Γιάννης Ταουσάνης, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τον Διομήδη.

Ο Γιάννης Ταουσάνης δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδατου συλλόγου : «Είναι μεγάλη η χαρά μου που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και την καινούργια χρονιά στον Διομήδη. Στόχος μου είναι, μαζί με τους συμπαίκτες μου και τον νέο προπονητή μας Κώστα Δεληγιάννη, να κρατήσουμε την ομάδα στο επίπεδο που βρίσκεται σταθερά τόσα χρόνια, δουλεύοντας πολύ σκληρά, όπως έχουμε συνηθίσει. Εύχομαι για μια ακόμη χρονιά, το τέλος της αγωνιστικής
περιόδου να μας βρει όλους υγιείς και να έχουμε ξεπεράσει τους στόχους μας. Θέλω επίσης να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον coach Δημήτρη Δημητρούλια, για όλα όσα μου πρόσφερε την χρονιά που συνεργαστήκαμε και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο καινούργιο προπονητικό του βήμα».

No comments