Στο Καματερό η Ανδρίτσου - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Στο Καματερό η Ανδρίτσου

Μια ακόμα διεθνή αθλήτρια μετά τις Ράτσικα, Μανιά, Καρέλα απέκτησε το Καματερό. Πρόκειται για την 19 χρονη πλέι μέηκερ Ολυμπία Ανδρίτσου, μία από τις κορυφαίες σκόρερ της Α1 Γυναικών τα τελευταία χρόνια η οποία αποκτήθηκε από τον Μεγα Αλέξανδρο Γιαννιτσών.

Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει: «Ο ΓΑΣ Καματερού είναι στην πραγματικά ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την μεταγραφή της διεθνούς αθλήτριας Ολυμπίας Ανδρίτσου. Καλωσορίζουμε την Ολίνα στην οικογένεια του ΓΑΣΚ και της ευχόμαστε μια καλή χρονιά, όπως την έχουμε ονειρευτεί όλοι. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την διοίκηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου Γιαννιτσών για την ολοκλήρωση της μεταγραφής».

Από την πλευρά της η 19χρονη αθλήτρια δήλωσε: «Ευχαριστώ πολύ την
οικογένεια του Μεγάλου Αλεξάνδρου για αυτά που μου χάρισε όλα αυτά τα χρόνια. Τις συμπαίκτριές μου, τους προπονητές μου, τον κ. Γιουλβανίδη, τις αδελφές Αναστασίου και τον κ. Ταρινίδη, καθώς και την διοίκηση του συλλόγου. Στο νέο μου ξεκίνημα θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του Καματερού για την εμπιστοσύνη τους και συγκεκριμένα τους κ.κ. Ιωάννου, Σταμούλη, Δανήλο. Προσωπικά θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την κατάκτηση των στόχων της νέας μου ομάδας» 



No comments