Στον Άρη Θεσσαλονίκης οι Αθανασοπούλου και Γιώβη - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Στον Άρη Θεσσαλονίκης οι Αθανασοπούλου και Γιώβη

Σε δυο ακόμα μεταγραφές προχώρησε ο Άρης Θεσσαλονίκης, αποκτώντας την Αθηνά Αθανασοπούλου και την Δέσποινα Γιώβη.

Η Αθανασοπούλου που αγωνίζεται ως δεξί εξτρεμ, ξεκίνησε παίζοντας στον Αμύντα, ενω τα τελευταία 6 χρόνια αγωνιζόταν στο Πανόραμα. Η 26 χρονή αθλήτρια δήλωσε: "Ευχαριστώ τον Άρη για την ευκαιρία που μου δίνεται και θα προσπαθήσω ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι της ομάδας. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Πανόραμα για την συνεργασία και εύχομαι καλή συνέχεια."

Η 18 χρονη Γιώβη που αγωνίζεται ως αριστερό εξτρεμ, αποκτήθηκε από τον
Αρίωνα Πτολεμαϊδας δήλωσε: "Με τιμάει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον και ο τρόπος που προσέγγισαν εμένα και την οικογένεια μου οι άνθρωποι του Άρη. Ευχαριστω για την ευκαιρία που μου δίνεται να συμμετέχω σε έναν μεγάλο σύλλογο και δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να τιμήσω την επιλογή τους στο πρόσωπο μου. Επισης να ευχαριστήσω θερμά τον Αρίωνα για ολα που μου έχει προσφέρει ολα αυτά τα χρόνια.

Για τις δυο νέες προσθήκες ο προπονητής του συλλόγου Ευθύμης Πιπελίδης δήλωσε: "Καλωσορίζουμε δυο νέες αθλήτριες οι οποίες βρίσκονται σε διαφορετικό μετερίζι στην καριέρα τους. Θα προσπαθήσουμε εγω και οι συνεργάτες μου μια ευτυχή διαβίωση στην ομάδα μας ώστε να μας δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό. Επισης να ευχαριστήσω τους συλλόγους του Πανοράματος και του ιστορικού Αριωνα και ιδιαίτερα τους κυρίους Τσαχουρίδη και Τζερέπη για την άριστη συνεργασία."

No comments