Θέμης Ηλιόπουλος: "Σημαντική στιγμή για εμένα η πρώτη μου με την Ανδρών" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Θέμης Ηλιόπουλος: "Σημαντική στιγμή για εμένα η πρώτη μου με την Ανδρών"

Δηλώσεις του Θέμη Ηλιόπουλου που βρέθηκε για πρώτη φορά στις κλήσεις

Η Εθνική Ανδρών βρέθηκε μαζί για τέσσερις ημέρες στο προπονητικό καμπ υπό τις οδηγίες του Ομοσπονδιακού Προπονητή Νίκου Γραμματικού. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έκανε προπονήσεις στο γήπεδο χάντμπολ του ΟΑΚΑ και στο κλειστό της Νέας Ιωνίας. Ένα από τα νέα πρόσωπα στις κλήσεις ήταν και ο αριστερόχειρας ίντερ Θέμης Ηλιόπουλος που μέχρι πρότινος ήταν στέλεχος της Εθνικής Νέων.

«Ήταν σημαντική στιγμή για εμένα, καθώς ήταν η πρώτη μου με την Ανδρών. Προσπαθούμε να
μάθουμε ο ένας τον άλλον. Το καμπ κύλησε πολύ καλά. Είμαστε μία παρέα, έχουμε πολύ καλό κλίμα στην ομάδα. Οι παλαιότεροι έχουν βοηθήσει εμάς τους νεότερους. Το επίπεδο είναι πολύ καλό. Σίγουρα η τριβή με το γερμανικό χάντμπολ με έχει βοηθήσει να γίνω καλύτερος και μέρα με την μέρα προσπαθώ να βελτιώνομαι», τόνισε στο γραφείο Τύπου της ΟΧΕ ο 21χρονος περιφερειακός της Έμπορ Ροστόκ.

No comments