Γιόσμου: "Πάντα πολύ υψηλοί οι στόχοι του Διομήδη" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Γιόσμου: "Πάντα πολύ υψηλοί οι στόχοι του Διομήδη"

Παίκτης του Διομήδη θα είναι για την φετινή σεζόν ο πίβοτ Σωτήρης Γιόσμου, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του από τον Αερωπό Έδεσσας, στον οποίον και αγωνιζόταν μέχρι περίπου τα μισά της περσινής χρονιάς. Ο 26χρονος πίβοτ εδώ και 6 μήνες συμμετείχε στις προπονήσεις του Διομήδη αφού λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων βρισκόταν στο Άργος. Στο πρώτο μισό της περσινής σεζόν είχε σημειώσει με τον Αερωπό Έδεσσας 36 γκολ σε 13 συμμετοχές, ενώ την περίοδο 2013-2014 πέτυχε 76 τέρματα σε 22 παιχνίδια στην Handball Premier.

Ο Σωτήρης Γιόσμου δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είμαι πολύ χαρούμενος για
την ολοκλήρωση της μεταγραφής μου. Το γεγονός ότι έχω ζήσει για 6 μήνες την ομάδα σε όλα της τα επίπεδα θα βοηθήσει τόσο εμένα όσο και τους συμπαίκτες μου να προσδώσουμε στην ομάδα την απαραίτητη ομοιογένεια για να φτάσει στους στόχους της, οι οποίοι είναι πάντα πολύ υψηλοί.

Η οικογένεια του Διομήδη μου απέδειξε κατά το παρελθόν πόσο πρόσφορο μπορεί να γίνει το έδαφος για κάποιον αθλητή. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να δώσω όλη μου την ενέργεια και το πάθος για να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας».

No comments