Ιούλιος Αργυρού: "Μου αρέσουν οι προκλήσεις" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ιούλιος Αργυρού: "Μου αρέσουν οι προκλήσεις"

Σπουδαία μεταγραφή για τον Διομήδη αποτελεί ο 32χρονος έμπειρος Κύπριος playmaker Ιούλιος Αργυρού, ο οποίος συμφώνησε να αγωνίζεται στον Διομήδη από τη νέα σεζόν. Ο επί σειρά δέκα ετών αρχηγός της Εθνικής Κύπρου, έχοντας κατακτήσει 6 Πρωταθλήματα και 4 Κύπελλα, θα ενισχύσει σημαντικά τον οργανωτικό αγωνιστικό τομέα του Διομήδη, καθώς είναι οξυδερκής στο παιχνίδι του, με πολύ καλή εκτελεστική ικανότητα από την περιφέρεια.

Ο Ιούλιος Αργυρού δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα, τον προπονητή μου Δημήτρη Δημητρούλια και τους ανθρώπους
της Διοίκησης του Διομήδη, που μου δίνουν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε έναν σύλλογο, ο οποίος έχει στόχο τους τίτλους.

Με το που πάτησα το πόδι μου στη Μητέρα Πατρίδα και με παρέλαβαν οι άνθρωποι του Άργους, ενθουσιάστηκα με το πόσοι δουλεύουν για την ομάδα και αυτό δείχνει πόσο πολύ την αγαπούν.
Φιλοξενήθηκα ένα Σαββατοκύριακο στο Άργος και εντυπωσιάστηκα από τον επαγγελματισμό και τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν οι άνθρωποι του Διομήδη. Κατάλαβα αμέσως ότι υπάρχει χημεία μεταξύ μας και ειδικά με τον προπονητή μου Δημήτρη Δημητρούλια.

Είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσουν οι προκλήσεις και ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία, για να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να αρχίσω την δουλειά! Υπόσχομαι ότι θα δώσω και την ψυχή μου για να πετύχει ο Διομήδης τους στόχους που θα θέσουμε στην αρχή της σεζόν».

No comments