Πέντε μεταγραφές για τον Αερωπό - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Πέντε μεταγραφές για τον Αερωπό

Με πέντε παίχτες ολοκλήρωσε τις μεταγραφές του ο Αερωπός Εδεσσας εμπλουτίζοντας το έμψυχο δυναμικό του για την νέα χρονιά. Το ονομα που ξεχωρίζει είναι αυτό του 21 ετών διεθνή με τη Νέων πλέι μέηκερ Λευτέρη Σεϊρεκίδη, που αγωνίστηκε την προηγούμενη χρονιά στον Διομήδη.

Η ομάδα της Πέλλας απέκτησε επίσης τους Σάββα Κουρουμλίδη 25 ετών αριστερό ίντερ που αγωνίστηκε τα τελευταία 3 χρόνια στη Neckarsulmer Sport Union της Γερμανίας, τον Γιώργο Μπαντή πίβοτ 25 ετών που αγωνίστηκε πέρυσι στην Α2 με τον Δία Πολίχνης, τον 24 χρονο αριστερο ίντερ Γιώργο Χρυσό από τον Αρχέλαο Κατερίνης και τον 24 χρονο ιντερ Παντελή Τόϊτο που αγωνίστηκε πέρυσι στον Αρη Νικαίας.

Οι νεοαποκτηθέντες δήλωσαν:

Λευτέρης Σεϊρεκίδης: " Έρχομαι σε μια ομάδα που θέλει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Handball Premier, και εγώ από την μεριά μου θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να φτάσει η ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται"

Σάββας Κουρουμλίδης: "Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι σε μια ομάδα με τόσο χαμηλό μέσο όρο ηλικίας και νέο προπονητή. Θεωρώ ότι είναι μεγάλο στοίχημα για το ελληνικό χάντμπολ αυτές οι ομάδες να φτάνουν ψηλά. Η επιστροφή μου στην Ελλάδα είναι 100% συνειδητή και είμαι πεπεισμένος ότι ο Αερωπός είναι η καλύτερη επιλογή για μένα. Με τους περισσότερους συναθλητές μου γνωρίζομαι ήδη και αυτό θα κάνει την προσαρμογή μου ευκολότερη."

Γιώργος Μπαντής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα κύλησαν ομαλά και ανήκω πλέον στην ομάδα του Αερωπου, μία ομάδα με κίνητρα και στόχους που θέλει κάθε χρόνο να εξελίσσεται, και τυχερός γιατί θα είμαι συμπαίκτης με πολύ καλούς παίκτες, μερικοί εκ των οποίων τυγχάνει να είναι και προσωπικοί μου φίλοι. Ευελπιστώ να έχουμε μια καλή σεζόν και εύχομαι στους παίκτες και τους παράγοντες όλων των ομάδων υγεία και μακριά από τραυματισμούς."

Γιώργος Χρυσός: "Είμαι χαρούμενος που θα φορέσω την φανέλα του Αερωπού Έδεσσας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Αρχέλαο για την διευκόλυνση της μεταγραφής.
Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.
Επισης θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Έδεσσας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και ελπίζω να τους δικαιώσω."

Παντελής Τόϊτος: "Χαίρομαι που ήρθα στην ομάδα του Αερωπού μια ομάδα πολύ αξιόλογη με υψηλούς στόχους και οργάνωση σε όλα τα επίπεδα!!Από την μεριά μου θα δουλέψω σκληρά στο γήπεδο για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της!"

No comments