Ο Σάββας Καρυπίδης πολυτιμότερος του F4 κυπέλλου ανδρών - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ο Σάββας Καρυπίδης πολυτιμότερος του F4 κυπέλλου ανδρών

Πολυτιμότερος παίκτης του Φάιναλ φορ μετά από ψηφοφορία των εκπροσώπων των ΜΜΕ αναδείχθηκε ο Σάββας Καρυπίδης. Ο 37χρονος δεξιός εξτρέμ είχε 100% ευστοχία στον μεγάλο τελικό με 8 γκολ σε 8 προσπάθειες, ενώ συνολικά το διήμερο πέτυχε 12 τέρματα. Ο Καρυπίδης δήλωσε στη συνέντευξη τύπου:

«Σήμερα έγινε μια μεγάλη γιορτή για το ελληνικό χάντμπολ, μία μεγάλη διαφήμιση για το άθλημα μας. Όσοι είδαν το παιχνίδι νομίζω ευχαριστήθηκαν. Έπαιξαν δύο πολύ καλές ομάδες. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Δούκα, ήξερα ότι θα έχουμε δύσκολο έργο γιατί έχω δουλέψει χρόνια με τον Γιώργο Κρανάκη, του οποίου έχω και αδυναμία. Απέδειξε ότι με θέληση
μπορείς να καταφέρεις πολλά. Το παιχνίδι είχε διακυμάνσεις. Στο τέλος είχαμε περισσότερες λύσεις. Θα σταθώ στην επιστροφή του Γιώργου Φύκατα και στους Νούλα, Μεταξά που είναι μέρα, νύχτα κοντά στην ομάδα. Ο τίτλος ανήκει στον Σύλλογο και στην πόλη. Ένα κομμάτι στην επιτυχία ανήκει και στον πρώην προπονητή μας Κώστα Τούτση και στον γυμναστή μας Γιάννη Τζουμάκα που δουλέψαμε μαζί αρκετούς μήνες».

Σε ερώτηση για το κίνητρο που έχει είπε: «Θα μπορούσα να παίζω σε μία ομάδα στην Ελλάδα και να κάνω την πλάκα μου. Μου αρέσει ο αθλητισμός, το παιχνίδι, το χαίρομαι πραγματικά. Όσο θα το χαίρομαι και θα είμαι υγιής θα προσπαθήσω να παίζω. Τα χρόνια πέρασα, είμαι στη Δύση της καριέρας μου. Είναι στην ιδιοσυγκρασία του κάθε ανθρώπου. Εγώ είμαι χαρούμενος με αυτό που κάνω».

No comments