Δρ. Χασάν: «Όνειρο μου να κάνω το χάντμπολ Νο1 στον κόσμο!» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Δρ. Χασάν: «Όνειρο μου να κάνω το χάντμπολ Νο1 στον κόσμο!»

Ο ισχυρός άνδρας της Διεθνούς Ομοσπονδίας προσφέρθηκε να παράσχει κάθε βοήθεια στο ελληνικό χάντμπολ -όπως έχει κάνει και στο παρελθόν- ειδικότερα σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά εποχές.
Συγκεκριμένα αναφορικά με την ανάπτυξη δεσμεύθηκε ότι θα αναλάβει εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα της αποστολής και του ιματισμού της Εθνικής ομάδας για το φημισμένο αναπτυξιακό τουρνουά της Σουηδίας «Partille Cup».
Επίσης υποσχέθηκε ότι η IHF θα αποστείλει στην Ομοσπονδία 2.000 μπάλες, ενώ θα καλύψει και τα δικαιώματα προκειμένου οι έλληνες φίλαθλοι να δουν στην τηλεόραση μεγάλες διοργανώσεις του Παγκοσμίου χάντμπολ.

«Όνειρο μου να κάνω το χάντμπολ Νο1 στον κόσμο!»


Δόκτωρ Μουσταφά Χασάν (Πρόεδρος IHF): «Εκ μέρους της Παγκόσμιας οικογένειας του χάντμπολ θα ήθελα να καλωσορίσω τον κ. Συναδινό στην εκδήλωση που θα συζητήσουμε για το ελληνικό χάντμπολ. Βρίσκονται εδώ όλα τα στελέχη του αθλήματος και είναι μια καλή ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις. Δεν ήρθα μόνο για το χρέος στην Ελλάδα. Ήμουν στην Δανία ένα μήνα, δουλεύαμε μέρα- νύχτα για το Παγκόσμιο Γυναικών, είμαι αρκετά κουρασμένος, οπότε αν ήταν μόνο το χρέος θα είχα στείλει κάποιον από την οικονομική μου επιτροπή να το διευθετήσει. Δεν θέλουμε να καταστρέψουμε την Ελλάδα, θέλουμε να την βοηθήσουμε και για αυτό μειώσαμε το χρέος. Για εμάς ήταν εύκολο να πετάξουμε το ελληνικό χάντμπολ έξω από κάθε διοργάνωση, αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μας. Είμαστε μια οικογένεια και θέλαμε να βοηθήσουμε.

Ήρθα εδώ γιατί αγαπάω την Ελλάδα και θέλω να το δω το ελληνικό χάντμπολ όπως ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας. Δεν θέλω να βγάλω κάποιο λόγο, θέλω να ακούσω εσάς. Θέλω να μου πείτε πως μπορώ να σας βοηθήσω.

Στην Διεθνή Ομοσπονδία έχουμε πολλά project με τα οποία μπορούμε να βοηθήσουμε το ελληνικό χάντμπολ.

Δεν θέλω να προωθήσω τον εαυτό μου, αλλά θέλω να ξέρετε ότι έχω τεράστια εμπειρία στον χώρο του αθλητισμού. Είμαι 15 χρόνια πρόεδρος της IHF, υπήρξα 12 χρόνια παίκτης της Εθνικής Αιγύπτου, για 13 χρόνια Ομοσπονδιακός προπονητής, Διεθνής διαιτητής, έχω κάνει μάστερ πάνω στην συμπεριφορά των τερματοφυλάκων, καθώς και διδακτορικό στην Ανατολική Γερμανία.
Όταν ανέλαβα Πρόεδρος στην Ομοσπονδία της Αιγύπτου ήταν 4η δύναμη στην Αφρική και όταν έφυγα από Πρόεδρος το 2001, ήταν 4η στον κόσμο.

Πριν αναλάβω η Διεθνής Ομοσπονδία είχε έσοδα από τηλεοπτικά δικαιώματα και χορηγίες ήταν περίπου δέκα εκατομμύρια ευρώ, πλέον είναι πολλά περισσότερα. Όνειρο μου είναι να κάνω το χάντμπολ τα πρώτο άθλημα παγκοσμίως για αυτό δουλεύουμε καθημερινά, έχουμε φτάσει να έχουμε 204 εγγεγραμμένες χώρες στην δύναμη μας!»

Για το μπιτς χάντμπολ: «Προσπαθούμε εδώ και δέκα χρόνια να προωθήσουμε το μπιτς χάντμπολ. Στην διάρκεια του Παγκοσμίου του Κατάρ προσκάλεσα τον Πρόεδρο της ΔΟΕ Τόμας Μπάχ και τον ρώτησα αν έχει δει μπιτς χάντμπολ και μου είπε ότι δεν το γνωρίζει καν. Τότε αποφασίσαμε να διοργανώσουμε στη Λωζάννη αγώνα επίδειξης, ειδικά για τα μέλη της ΔΟΕ. Ο Πρόεδρος ενθουσιάστηκε. Η πρώτη κίνηση μας ήταν να αντικαταστήσουμε το χάντμπολ σάλας με το μπιτς χάντμπολ στους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων το 2018 στο Μπουένος Άιρες. Όπως μου είπε ο Πρόεδρος της ΔΟΕ σε εκείνη την διοργάνωση θα αποφασίσει για την αναγνώριση του αθλήματος από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, ώστε να μπει στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων».

No comments