Γκάτφι: «Τίτλους με την ΑΕΚ». Σήμερα φιλικό με ΙΕΚ Ξυνή ΔΙΚΕΑΣ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Γκάτφι: «Τίτλους με την ΑΕΚ». Σήμερα φιλικό με ΙΕΚ Ξυνή ΔΙΚΕΑΣ

Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας έρχεται στην Ελλάδα ο  Ανίς Γκάτφι ο οποίος έρχεται να βοηθήσει την ΑΕΚ να υλοποιήσει τους στόχους της και να επιστρέψει στη κορυφή.  Ο  διεθνής Τυνήσιος μίλησε στην εφημερίδα Ωρα για Σπορ για τη νέα πρόκληση της καριέρας του:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που τη νέα χρονιά θα αγωνίζομαι στην Ελλάδα και την ΑΕΚ. Έχω μάθει πολλά για τη νέα μου ομάδα, είναι ένας ιστορικός σύλλογος με πολύ κόσμο. Μου αρέσει πάντα να αγωνίζομαι σε γεμάτα γήπεδα με οπαδούς που στηρίζουν με πάθος την ομάδα τους. Περιμένω με αγωνία να το ζήσω στην ΑΕΚ. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά και μακάρι να κατακτήσουμε τίτλους με την ΑΕΚ. Αυτή είναι και η επιθυμία μου. Να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να
κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Θα δώσω το καλύτερο που μπορώ. Ανυπομονώ να έρθω και να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες και τον προπονητή μου»

Στο μεταξύ  το «κτίσιμο» της νέας ΑΕΚ συνεχίζεται, ωστόσο οι κιτρινόμαυροι άφησαν το Ζηρίνειο, μετακομίζοντας στο Ολυμπιακό Στάδιο. Το συγκεκριμένο γήπεδο χρησιμοποιούσαν και πέρυσι στο τέλος της σεζόν για τις προπονήσεις της. Οι «κιτρινόμαυροι» έπιασαν χθες μπάλα ενώ για σήμερα έχει προγραμματιστεί και το πρώτο φιλικό με τον ΔΙΚΕΑ στις 18:30 στη Νέα Ιωνία.

No comments