ΠΑΟΚ: Ανανεώσεις και αποχωρήσεις - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΠΑΟΚ: Ανανεώσεις και αποχωρήσεις

Συνέχεια στις ανανεώσεις για την ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ, καθώς ο Νίκος Νικολαΐδης και Θάνος Κωστακίδης ανανέωσαν στον Δικέφαλο.

O 23χρονος Νίκος Νικολαΐδης, βρήκε τον πραγματικό εαυτό του κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν, αφήνοντας στο παρελθόν τις περιπέτειες με τους τραυματισμούς και έδειξε το ταλέντο του. Ειδικά προς το τέλος της χρονιάς, όταν βρήκε ρυθμό έδωσε πολύτιμες λύσεις, ενώ συνολικά σκόραρε 52 γκολ σε 28 αγώνες πρωταθλήματος. Η θέληση του ΠΑΟΚ να τον
κρατήσει ήταν δεδομένη, το ίδιο ίσχυε και για τον παίκτη και έτσι οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία. "Κάθε μέρα στην ομάδα, κάθε αγώνας που βρίσκεται μπροστά μας αποτελεί ένα ξεχωριστό κίνητρο. Χαίρομαι που είμαι μέλος της ομάδας και όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε ακόμη σπουδαιότερα πράγματα και να φέρουμε ακόμη περισσότερους φιλάθλους δίπλα στον ΠΑΟΚ και στο χάντμπολ. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που έχω εισπράξει και κάθε μέρα θα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου", τόνισε ο Νίκος Νικολαΐδης στο PAOK24.

Στην πρώτη του χρονιά στην ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ, ο Θάνος Κωστακίδης πανηγύρισε νταμπλ. Μετά την ανανέωση της συνεργασίας του, όπως λέει στο PAOK24, όσα έγιναν πριν λίγους μήνες ήταν η αρχή. Ο 23χρονος Βεροιώτης περιφερειακός πέρσι αγωνίστηκε στον Δικέφαλο ως δανεικός από τον Φίλιππο Βέροιας. Φέτος, η περίπτωση του εμπίπτει στο νέο κανονισμό μεταγραφών και θα φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ ως ελεύθερη μεταγραφή.

"Ευχαριστώ τη διοίκηση του ΑΣ ΠΑΟΚ, αλλά και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου. Θέληση μου ήταν να παραμείνω στην ομάδα και είμαι χαρούμενος επειδή αυτό γίνεται πράξη. Πέρσι η σεζόν ήταν καταπληκτική, πανηγυρίσαμε το νταμπλ. Νομίζω ότι αυτό που έγινε ήταν η αρχή, φέτος θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τα κεκτημένα και πάντα είναι πιο δύσκολο να διατηρηθείς στην κορυφή. Από την πλευρά μου θα δώσω ότι καλύτερο έχω για να βοηθήσω την ομάδα", είπε ο Θάνος Κωστακίδης στο PAOK24.

Δύο αποχωρήσεις
Λευτέρης Ιωαννίδης και Ιάκωβος Ιλερής θα φορέσουν άλλη φανέλα στο νέο πρωτάθλημα.
Ο εξτρέμ Λευτέρης Ιωαννίδης είχε συμφωνία για ένα χρόνο, έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στον Δία Πολίχνης. Παράλληλα, στο ίδιο σωματείο δόθηκε με υποσχετική για ένα χρόνο ο πλέι μέικερ Ιάκωβος Ιλερής, προκειμένου να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής, στο πρωτάθλημα της Α2.

Πηγή: paok24.com

No comments