Νικολίτσας: Παραίτηση με βαρύτατες αιχμές - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Νικολίτσας: Παραίτηση με βαρύτατες αιχμές

Ανακοίνωση προς τα ΜΜΕ και τους φορείς του αθλήματος, με την οποία ανακοινώνει την παραίτηση του από την ΚΕΔ/ΟΧΕ, απέστειλε ο μέχρι σήμερα Πρόεδρος της κ. Α. Νικολίτσας. Η παραίτηση αυτή, ήρθε σαν κεραυνός εν αιθρία στην πολύπαθη διοίκηση της ΟΧΕ, αφού τίποτα δεν προμήνυε μια τέτοια εξέλιξη, ιδιαίτερα μετά τις δηλώσεις και το κλίμα ενότητας που υπήρξε, δυο μέρες πρίν, στην κοπή πίτας του συνδέσμου Αθηνών. Πέραν από τις αιχμές που αφήνει ο κ. Νικολίτσας, είναι άγνωστο τι θα γίνει με τα υπόλοιπα δυο μέλη της επιτροπής κ.κ Κορρέ και Βλάχο, οι οποίοι δεν έχουν παραιτηθεί και για την παύση τους απαιτείται σοβαρός λόγος και πλειοψηφία 4/5 των μελών του ΔΣ της ΟΧΕ, το οποίο θα συνεδριάσει αύριο και γι αυτό το θέμα. Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του κ. Νικολίτσα:

"Προς Τον κ. Πρόεδρο της ΟΧΕ      
Κοιν: Γραφείο τύπου ΟΧΕ, Συνδέσμους Διαιτητών, ΣΥΠΧΕ, ΠΣΑΧ, M.M.E


Κύριε Πρόεδρε
Με την επιστολή μου αυτή σας υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του προέδρου της ΚΕΔ/ΟΧΕ για προσωπικούς λόγους αλλά και για λόγους αξιοπρέπειας, μη ανεχόμενος άλλο την κοροϊδία, την υποκρισία, την αναξιοπιστία, αλλά και την πλήρη απαξίωση, στο πρόσωπο μου και κατ’ επέκταση του θεσμού της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας, αλλά και της Ελληνικής Διαιτησίας γενικότερα.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου εσάς προσωπικά αλλά και όλους τους διατελέσαντες Προέδρους της ΟΧΕ, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου στα 13 χρόνια επιλέγοντάς με για την θέση αυτή.

Περισσότερο όμως θέλω να ευχαριστήσω τους κ.κ. Στέλιο Αγγελούδη, Σίμο Λαζαρίδη και Μπάμπη Πιλαφά γιατί ήταν κύριοι με Κ κεφαλαίο στηρίζοντας  απεριόριστα την ΚΕΔ/ΟΧΕ.
Πιστεύω πως με τα όποιαδήποτε λάθη μου κατάφερα να ανταπεξέλθω στις δυσκολίες που συνάντησα, κρατώντας τις απαραίτητες ισορροπίες,  και ταυτόχρονα να βάλω και ένα σημαντικό λιθαράκι για την ανάπτυξη αλλά και άνοδο της Ελληνικής Διαιτησίας.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους Έλληνες Διαιτητές , αθλητές , προπονητές, παράγοντες και ταυτόχρονα να τους ζητήσω ειλικρινά συγνώμη αν με τις επιλογές μου τους αδίκησα , όμως τους  διαβεβαιώνω πως πάντα στις επιλογές μου είχα σαν βασικό  γνώμονα το αδιάβλητο αλλά και την δικαιοσύνη πάνω απ’ όλα
.
Είμαι πολύ περήφανος γιατί επί της θητείας μου αναδείχτηκαν πολλά νέα ζευγάρια Διαιτητών και μάλιστα κάποια έγιναν και διεθνή όπως ( ΤΣΑΚΩΝΑΣ-ΧΑΣΚΗΣ, ΜΠΕΤΜΑΝ – ΤΖΑΦΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ-ΧΡΗΣΤΙΔΗ, ΣΥΡΕΠΙΣΙΟΣ – ΜΕΡΤΙΝΙΑΝ, αλλά και άλλα ζευγάρια που με επιτυχία αγωνίζονται στην μεγάλη εθνική κατηγορία, όπως  ΠΑΤΙΟΣ-ΤΣΙΑΝΑΣ, ΒΗΤΑΣ - ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ - ΤΟΛΙΟΣ,  ΔΕΛΟΓΛΟΥ -ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ , ΝΑΣΚΟΣ – ΧΑΡΙΤΣΟΣ, ΤΣΑΜΟΣ Γ – ΦΩΚΙΤΗΣ , ΛΙΝΑΡΔΟΣ,ΟΥΖΟΥΝΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΙΝΑΣ - ΨΥΛΛΟΣ, ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ - ΧΡΟΝΗΣ, ΒΕΡΓΟΣ-ΑΒΡΑΜΗΣ, ΚΟΛΛΑΡΟΣ-ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ, ΚΟΥΤΣΟΣ, ΓΟΥΣΙΑΣ, ΣΑΠΑΝΙΔΗΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΔΗΣ, ΔΗΜΑΚΗΣ και άλλοι.  Επίσης  οι ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ-ΚΑΤΣΑΝΟΣ που πλέον έχουν αποσυρθεί από την ενεργό δράση και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σαν Delegates.

Ευχαριστώ πολύ τον ΣΥΠΧΕ και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Γιάννη Βαρελτζή, για την πολύ σημαντική αλλά και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλο το προσωπικό της ΟΧΕ για την άριστη συνεργασία μας. Όμως περισσότερο θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Βούλα την Τάκου για τις πολύτιμες υπηρεσίες της  και την στήριξη που παρείχε στην ΚΕΔ/ΟΧΕ αλλά και προσωπικά σε μένα. Επίσης δεν θα ήθελα να παραλείψω την Αννούλα, αυτό το χαμογελαστό και χαριτωμένο κορίτσι , που ότι και αν του ζήτησα απλόχερα και με προθυμία μου το παρείχε. Βέβαια για όλες τις κοπέλες (Σταυρίνα – Νίτσα – Κατερίνα – Χρύσα – Σοφία - Βάνα) αλλά και άνδρες της ΟΧΕ (Γιάννη Καρανάσιο-Σπύρο Λιβιέρη αλλά και τον Νικολάκη), μόνο καλά λόγια και θερμές ευχαριστίες έχω να πω, ήταν όλοι τους φιλικοί και συνεργάσιμοι μαζί μου σε όλους τους τομείς, τους ευχαριστώ θερμά και εύχομαι τα καλύτερα για όλους.

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω θερμά το γραφείο τύπου της ΟΧΕ (Νίκο Σωτηρίου και Κώστα Χατζηδημητρίου) για την πολύτιμη στήριξη , περισσότερο όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πατριάρχη του γραφείου τύπου το Νίκο τον Σωτηρίου, πολύ μεγάλη η στήριξη του στο πρόσωπο μου, κύριε Νίκο σου εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή σου , η στήριξη σου ανεκτίμητη, είσαι ένας έντιμος ανιδιοτελής πραγματικός λάτρης αλλά και φίλος του αθλήματος.
Σας Ευχαριστώ
Μετά τιμής
Θανάσης Νικολίτσας
Τέως Πρόεδρος ΚΕΔ/ΟΧΕ"

No comments