MVP της πρεμιέρας ο Αντωνιάδης του Βύρωνα - greekhandball.com

Τελευταία νέα

MVP της πρεμιέρας ο Αντωνιάδης του Βύρωνα

Η συντριπτική πλειοψηφία των προπονητών επέλεξαν τον Γιάννη Αντωνιάδη ως πολυτιμότερο αθλητή της πρεμιέρας της Α1 Ανδρών. Ο 20χρονος τερματοφύλακας της Αναγέννησης Βύρωνα και της Εθνικής Νέων ήταν εκπληκτικός με 55% αποτελεσματικότητα και 14 αποκρούσεις σε 26 σουτ στο νικηφόρο ματς (24-22) κόντρα στην ΑΕΚ στο κλειστό της Νέας Ιωνίας.

Ο Γιάννης Αντωνιάδης συγκέντρωσε οχτώ
ψήφους, ο Μπάμπης Ανανιάδης (Διομήδης) πήρε δύο, ο Παναγιώτης Αποστολίδης μία, ενώ υπήρξε και ένα λευκό.
«Ευχαριστώ τους προπονητές για την ψήφο τους. Ήταν σημαντική νίκη για εμάς. Η προσπάθεια είναι συλλογική. Η απόδοση και κατά συνέπεια η διάκριση μου ήταν λόγω της καλής άμυνας που έπαιξαν οι συμπαίκτες μου και έκαναν πιο εύκολο το έργο μου», σχολίασε.

4 comments

Anonymous said...

σταματηστε το... ημαρτον με τις ψηφους απο τους προπονητες που δε βλεπουν τους αγωνες!

Anonymous said...

Μην το παίρνεις σοβαρά ρε φιλαράκι, μια παπαρίτσα είναι αυτό με τον MVP να περνάει η ώρα μας και να έχει κάτι για να γράψει το τεμπελογραφείο τύπου της ομοσπονδίας μας... εγώ άλλη απορία έχω: ποιός είναι αυτός ο ένας από τους 12 προπονητές που δεν συμμετέχει στο παιχνιδάκι, τους γράφει στα @@ του και τον υπολογίζουν πάντα ότι έδωσε λευκή ψήφο. Εγώ του βγάζω το καπέλο!!! Ξέρει κανείς; Να μου φύγει η περιέργεια... Δεν είναι πάντως ο Γκίνης ή ο Δεμερτζίδης που ψηφίζουν από φέτος γιατί αυτό γινόταν και πέρυσι.

Anonymous said...

@11:53
Στην ηθική και μόνο επιβράβευση ενός 20χρονου (ούτε καν ένα τυπωμένο κωλόχαρτο από τους άχρηστους της ΟΧΕ), εσύ το μόνο που έχεις να καταθέσεις είναι η γκρίνια σου; Στους κόπους και τις θυσίες, ειδικά των νέων παιδιών, εσύ δηλώνεις πόσο λίγος είσαι και μας βοηθάς να καταλάβουμε γιατί το άθλημα μας είναι μικρό.

Αχ ρε Γιαννάκη, αν ήξεραν πόσο έχουν κοπιάσει παιδιά σαν & εσένα αλλά και οι γονείς τους, δεν θα μίλαγαν όλοι αυτοί οι "χαβαλέδες".
Μπράβο σου για την αγάπη σου στο άθλημα & για την πορεία σου. Έχεις δρόμο μπροστά σου!!!

Υ.Γ. Φίλε 11:53, στην ουσία του σχόλιου σου δεν διαφωνώ. Την ασέβεια & τον τρόπο σου επικρίνω. Πες ένα ΜΠΡΑΒΟ, ειδικά στους πιτσιρικάδες και μετά ότι άλλο θες. Δεν περιμένουν καμία άλλη απολαβή από το άθλημα όλα αυτά τα παιδιά.

Anonymous said...

αν ειναι ασεβεια το σχολιο μου τοτε η ψηφος του εκαστοτε προπονητη για αγωνες που δεν ειδαν τι ειναι?
αλλωστε η μπηχτη ειναι για το θεσμο του MVP και για τους προπονητες που ψηφιζουν στα τυφλα! οι παιχτες παντα ηρωες ειναι!