Ντράγκαν Τζούκιτς: Πρόκειται για ενα πολύ μεγάλο παιχνίδι αύριο - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ντράγκαν Τζούκιτς: Πρόκειται για ενα πολύ μεγάλο παιχνίδι αύριο

Μεγάλη κινητοποίηση από την Ισραηλινή ομοσπονδία για το αυριανό παιχνίδι με την Εθνική μας. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα συνέντευξη τύπου με επικεφαλής τον Πρόεδρο της ομοσπονδίας του Ισραήλ, που συνοδευόταν από τον προπονητή της εθνικής ομάδας Ντράγκαν Τζούκιτς, τον αρχηγό της ομάδας Τσεν Πόμεραντζ, και τον τερματοφύλακα Γιακοβ.

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Ντορόν Σίμτσι δήλωσε: "Αυτή η αναμέτρηση είναι μία από τις πιο σημαντικές τα τελευταία χρόνια. Έχουμε επενδύσει πολλά σε αυτή την ομάδα με την υποστήριξη
των υπουργείων αθλητισμού και της Ολυμπιακής Επιτροπής. Το 2013 παίξαμε 22 διεθνείς αγώνες, και φέτος ελπίζουμε να φτάσουμε τους 25, στην προσπάθεια που κάνουμε να μειώσουμε το χάσμα από την Ευρώπη. Στο παιχνίδι απέναντι της Ολλανδίας παίξαμε με την πλάτη στον τοίχο και κερδίσαμε. Θέλω να μεταφέρω ένα μήνυμα για αύριο, παίζουμε στην έδρα μας και θέλουμε τη νίκη και την πρώτη θέση."

Ο Εθνικός προπονητής του Ισραήλ, Ντράγκαν Τζούκιτς δήλωσε: "Θέλουμε τη νίκη με την Ελλάδα, η οποία είναι η καλύτερη ομάδα στον ομιλο. Ξέρουμε τι να περιμένουμε, και είμαι ικανοποιημένος με την ετοιμότητα και την ικανότητα των παικτών μου. Έρχονται με μεγάλο ενθουσιασμό, και πολύ περισσότερο είμαι περήφανος για αυτούς. Παίξαμε καλά στα δυο φιλικά εναντίον της Γεωργίας. Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και τώρα θα πρέπει να αποδείξουμε  την πρόοδο μας απέναντι στην Ελλάδα. Πρόκειται να είναι ένα μεγάλο παιχνίδι αύριο."  και κατέληξε: "Οι Έλληνες είναι η καλύτερη ομάδα. Οι δύο ομάδες έχουν διαφορετική φιλοσοφία παιχνιδιού αλλά εμείς θα παρουσιάσουμε ένα γρήγορο παιχνίδι. Περιμένουμε ένα δύσκολο και δυνατό παιχνίδι., αλλά είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη νίκη της ομάδας μας."
 
Ο αρχηγός των Ισραηλινών Τσεν Πόμεραντζ δήλωσε: " Αντιμετωπίζουμε το επερχόμενο παιχνίδι με δυνατό ρυθμό προπόνησης και το κλίμα είναι εξαιρετικό. Η υποστήριξη του κοινού είναι σημαντική, και καλούμε τον κόσμο με τη βοήθεια του να μας ωθήσει στη νίκη. Υποσχόμαστε να τα δώσουμε όλα στο γήπεδο" και πρόσθεσε: "Υπάρχει μια επιθετική εξάρτηση μου; S. ευθύνη και μου δίνει το κίνητρο απλά. Δεν είμαι πάνω από τους άλλους παίκτες. Εγώ σκοράρω λίγα περισσότερα γκολ, μόνο και μόνο επειδή είναι η θέση μου στο γήπεδο. Χρειάζομαι βοήθεια από τους συμπαίχτες μου και ίσως η απόδοση του Γιάκοβ που κάθεται δίπλα μου, μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο. Είναι ένα ομαδικό παιχνίδι και ο καθένας μας θα πρέπει να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους Έλληνες, οι οποίοι είχαν πολλούς παίκτες στη Γερμανία και ήταν ψηλά πριν από μερικά χρόνια.  Σίγουρα είναι μια ομάδα με εμπειρία και ποιότητα. Θα πρέπει να έχουμε σωστή τακτική, και αν κάνουμε ό, τι αυτά που κάναμε στην προετοιμασία, θα κερδίσουμε! Πρέπει σε κάθε παιχνίδι να δίνουμε το 100 τοις εκατό για να έχουμε την πρώτη θέση στο τέλος. Ως εκ τούτου, η νίκη αύριο θα μας δώσει δύναμη. "


1 comment

Anonymous said...

25 διεθνή παιχνίδια και μεγάλη προβολή στην εθνικη με συνέντευξη του πρόεδρου της ομοσπονδίας. Κι εμείς ούτε μια δηλωση ούτε τιποτα. Και λέμε μετα γιατι δεν εχουμε εθνικές ομάδες. Καλη επιτυχία παιδιά. Γιαννης