Ντοϊτσίνοφ: «Η Ομοσπονδία έχει ξεκινήσει πόλεμο εναντίον μου» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ντοϊτσίνοφ: «Η Ομοσπονδία έχει ξεκινήσει πόλεμο εναντίον μου»

Ο προπονητής της Φέτα Ήπειρος Αναγέννησης Άρτας, Σίμπι Ντοϊτσίνοφ, τόνισε στο insidesports.gr και τον Αλέξανδρο Πιπεριά, ότι η χαρά του από τη νίκη επί της Νέας Ιωνίας (26-20) είναι ακόμα μεγαλύτερη, καθώς έτσι ξεπερνά και το πρόβλημα που του δημιουργεί η Ομοσπονδία με την κάρτα προπονητή.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για το ιδανικό ξεκίνημα και αν αυτή η εμφάνιση επιβεβαιώνει το όσα είχε υποστηρίξει με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ ότι η ομάδα του πάει για νταμπλ: «Αποδείχθηκε αυτό στο παιχνίδι. Όμως εγώ κακώς έκανα αυτή τη δήλωση πριν από μέρες, επειδή νομίζω, ότι παρά την προσπάθεια που κάνω τόσα χρόνια στην Ελλάδα να βοηθήσω το χάντμπολ, η Ελληνική Ομοσπονδία
έχει ξεκινήσει πόλεμο εναντίον μου και με άφησε χωρίς κάρτα προπονητή. Έχει ξεκινήσει ήδη η πρώτη αγωνιστική και μια μέρα πριν πάμε για τη δεύτερη, μας ανακοινώνουν ότι δεν βρέθηκε γυμναστήριο και ότι ο αγώνας θα αλλάξει και θα γίνει Κυριακή, αυτό είναι κατανοητό, καθώς αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα. Όμως εγώ έχω κάνει τα απαραίτητα για να βγει η κάρτα προπονητή εδώ και 30 ημέρες, έχω πληρώσει το ποσό που απαιτείται και ξαφνικά την Παρασκευή με ενημέρωσαν ότι δεν έχω δικαίωμα να βγάλω κάρτα προπονητή. Ο λόγος είναι ότι λείπει κάποιο έγγραφο, το οποίο έχει εκδοθεί από τον Μάρτιο αλλά “κάθεται” στην Ομοσπονδία και δεν έχει σταλεί στην Άρτα, παράλληλα πρέπει να προσθέσω επιπλέον χαρτιά και αυτό έπρεπε να το ακούσω λίγο πριν ξεκινήσουμε για το παιχνίδι. Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος από αυτό που έχει ξεκινήσει! Τώρα έχω ετοιμάσει ένα πακέτο με το δίπλωμα μου μεταφρασμένο στα Ελληνικά και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, συν όλα τα έγγραφα από τα σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει στο σύστημα RINCK. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Ελλάδα δεν θέλει να μπει σε αυτό το σύστημα, επειδή αυτό δίνει επίπεδο γνώσεων σε ένα προπονητή, σε όλη την Ευρώπη και δεν μπορεί ένα κράτος εφόσον έχει μπει σε αυτό το σύστημα να μην αναγνωρίζει το επίπεδο του προπονητή. Αυτό που κάνει η Ομοσπονδία δεν βοηθάει κανέναν,προσπαθεί να αποδείξει ότι το δίπλωμα μου από τη Βουλγαρία είναι πλαστό. Θα αποδείξω ότι δεν ισχύει αυτό και είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος, επειδή όλα αυτά τα χρόνια που έχω εδώ στο ελληνικό χάντμπολ έχω προσφέρει πολλά. Είμαι 65 χρονών και θα έπρεπε να με σέβονται και όχι να με κοροϊδεύουν, για αυτό η χαρά μου από τη νίκη είναι τεράστια».

Για το ότι έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα παρόλο που δεν έχει καθοριστεί ο αριθμός των ομάδων: «Θα μπορούσα να το σχολιάσω σαν πρώην γενικός γραμματέας της βουλγαρικής ομοσπονδίας. Σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε το πρωτάθλημα να αρχίσει μετά από ένα μήνα, για να δει η ΟΧΕ τι θα κάνει, πόσες ομάδες θα συμμετέχουν, να συνεδριάσει το ΔΣ της ΟΧΕ να πάρει απόφαση και μετά από ένα μήνα να ξεκινήσει κανονικά το πρωτάθλημα».

Για το αν έμεινε ικανοποιημένος από το πως ανταποκρίθηκαν οι παίκτριες που ήρθαν με μεταγραφή στην ομάδα: «Είμαι ικανοποιημένος από όλες. Δυστυχώς είχαμε και τραυματίες αλλά έχουμε πολλές επιλογές για να δείξουμε ακόμα καλύτερα πράγματα στη συνέχεια. Το ματς που παίξαμε σήμερα θεωρώ ότι θα μας βοηθήσει πάρα πολύ εν όψει των ευρωπαϊκών αναμετρήσεων που έρχονται 9 και 10 Νοέμβρη με τη Ντνεπριάνκα, από την Ουκρανία».

Πηγή: www.insidesports.gr

7 comments

Anonymous said...

Άσε τη σπέκουλα, κύριε Ντοϊτσίνοφ: Η (οποιαδήποτε) Ομοσπονδία δε μπορεί να εμποδίσει την έκδοση κάρτας προπ/τού, όταν ο αιτούμενος έχει άδεια από τη ΓΓΑ. Οπότε, αλλού ψάξε να βρεις την αιτία...

Απλή ερώτηση: Τόσα χρόνια που εργάζεσαι στην Ελλάδα γιατί δεν το έχεις λύσει το θέμα;...

Anonymous said...

Εσύ άσε τη σπέκουλα. Ο Σίμπι έκανε τα χαρτιά του, είναι από την Βουλγαρία που είναι εντός ΕΕ και η κάρτα προπονητή βγαίνει κάθε χρόνο.

Anonymous said...

α) Γιατί, λοιπόν, πέρυσι, δεν είχε κάρτα;...
β) Το ό,τι είναι από χώρα της ΕΕ δε σημαίνει ότι, αυτομάτως, αποκτά κάρτα προπ/τού. Σημαίνει ότι δεν του απαγορεύεται να εργασθεί, εφ' όσον διαθέτει τα απαραίτητα (τυπικά) προσόντα (πτυχίο κοκ)

Anonymous said...

Και για να έχουμε και καλό ερώτημα, τι λόγο έχει η Ομοσπονδία να "ξεκινήσει πόλεμο μαζί του";... Ας μας πει!...

Anonymous said...

Κραωιώτη μήπως πρέπει να τραβήξεις του αχάριστου προπονητή σου το αυτί.Να μάθει τους κανόνες εργασίας ενός κράτους που τον φιλοξενεί.Φορολογείται ο κύριος ή μόνο τα παίρνει και ρίχνει λάσπη.

Anonymous said...

Στην Ελλαδα δουλευει οποιος να ναι.Στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις και αυτος εχει προβλημα?Βαρελτζη αχρηστε θα κουνηθεις καμμια φορα?

Anonymous said...

στην τελική φάση παίδων ο προπονητής των μετέπειτα πρωταθλητών κοουτσάρισε χωρίς προβλημα την ομαδα του , μολονότι στερούνταν κάρτα προπονητή .και πολύ ορθώς υπήρξε συμφωνία επί τούτου . αφήστε τον 'δάσκαλο' να δουλέψει .