Στον ΑΣΕΔ με υποσχετική οι Μανουσέλης και Σαμαράς, ανανέωσε και ο Μισαηλίδης - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Στον ΑΣΕΔ με υποσχετική οι Μανουσέλης και Σαμαράς, ανανέωσε και ο Μισαηλίδης

Με τα χρώματα του ΑΣΕΔ θα αγωνίζεται και τη νέα χρονιά ο Φώτης Μισαηλίδης όπου ανανέωσε για ακόμη ένα χρόνο τη συνεργασία του με την ομάδα μας. Θυμίζουμε ότι ο Φώτης ανήκει στον Αερωπό Έδεσσας, είναι από πέρυσι φοιτητής στην Αθήνα (Φαρμακευτική) και θα συνεχίσει να αποτελεί μια αξιόπιστη λύση στην περιφέρεια για το συγκρότημα του Γιώργου Κρανάκη.

Λίγο μετά την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών, ο αθλητής δήλωσε:

"Είμαι χαρούμενος για αυτή την εξέλιξη... Ο ΑΣΕΔ αποτελεί για μένα ένα ζεστό, οικογενειακό
περιβάλλον που όλα τα παιδιά της ομάδας είμαστε μια μεγάλη παρέα... Βασιζόμενοι στη σκληρή δουλειά της προπόνησης θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο και τη νέα χρονιά, αντάξιο του ονόματος και της ιστορίας του Συλλόγου...

Την περιφέρεια της ομάδας του Γιώργου Κρανάκη αναμένεται να ενισχύσουν οι μεταγραφές των αθλητών Ευτύχη Μανουσέλη και Δημοσθένη Σαμαρά που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία σήμερα (16/7)...

Ο πρώτος (Ευτύχης Μανουσέλης) ανήκει στις "Ελπίδες Πατρών", πέρυσι φόρεσε τη φανέλα του Άρη Νικαίας, είναι 25 χρόνων και αγωνίζεται στη θέση του αριστερού Inter. Σχετικά με τη μεταγραφή του στον ΑΣΕΔ, δήλωσε:

"Έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα... Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό και θεωρώ τιμή μου που θα αγωνιστώ με τα χρώματα του ΑΣΕΔ την προσεχή περίοδο. θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα...τα υπόλοιπα θα τα πούμε μέσα στο γήπεδο..."

Ο δεύτερος (Δήμος Σαμαράς) έρχεται στον ΑΣΕΔ από την Κυψέλη και τον Πανελλήνιο στον οποίο αγωνιζόταν από 12 ετών μέχρι και την περίοδο που πέρασε. Σήμερα είναι 24 χρόνων, αγωνίζεται στη θέση του αριστερού Inter και δήλωσε με τη σειρά του:

"Ο ΑΣΕΔ αποτελεί μια πραγματική πρόκληση στην καριέρα μου... Νιώθω πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι στο Δαΐς τη νέα περίοδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους κ.κ. Γιαννάδη, Βάτη και coach Κρανάκη για τον τρόπο που με προσέγγισαν, μου μίλησαν και μου ξεκαθάρισαν τους στόχους της ομάδας... Ευχαριστώ και τον Πανελλήνιο ΓΣ για όλα όσα μου πρόσφερε τα προηγούμενα χρόνια... Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο στη νέα πρόκληση και ευκαιρία που βρίσκεται μπροστά μου..." 

Πηγή: www.ased.gr

No comments