Μήνυμα παραμονής από Πέρρο - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Μήνυμα παραμονής από Πέρρο

Συνέντευξη στην Κορινθία Sports παραχώρησε ο Γιώργος Πέρρος, ο οποίος έστειλε μήνυμα παραμονής στη διοίκηση του Ποσειδώνα Λουτρακίου.

Ο πρώτος σκόρερ του φετινού πρωταθλήματος χάντμπολ της Α1 δεν έκρυψε την επιθυμία του να παραμείνει στο Λουτράκι, ενώ μίλησε ακόμη για τη φετινή σεζόν, την πρωτιά στους σκόρερ και τους στόχους εν όψει της επόμενης περιόδου.

Αναλυτικά η συνέντευξη:



- Η φετινή πορεία του Ποσειδώνα στην πρώτη του χρονιά στην Α1 ήταν αυτή που προσδοκούσες;
"Η φετινή πορεία που έκανε η ομάδα ήταν πάνω - κάτω αυτό που περίμενα. Σαν πρώτη χρονιά στην Α1 πήραμε 18 βαθμούς, ενώ υπολόγιζα γύρω στους 20. Και αυτό διότι βάσει υλικού πιστεύω ότι μπορούσαμε να τερματίσουμε στην 5η θέση, αλλά λόγω απειρίας στα εκτός έδρας παιχνίδια, όπως και στα ματς με τους μεγάλους αντιπάλους βρεθήκαμε στην 7η. Του χρόνου θεωρώ πως αν η ομάδα συνεχίσει έτσι και έχοντας στις πλάτες της και την εμπειρία αυτής της χρόνιας, θα πάει ακόμη καλύτερα".

- Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται η ομάδα για να ανέβει ένα σκαλί πιο πάνω;
"Σε αυτό δεν είμαι εγώ αρμόδιος για να κρίνω. Η γνώμη μου πάντως, είναι πως ένας καλός αμυντικός, όπως και ένας επιθετικός ίσως να ταίριαζαν στο ύφος και στο στιλ της ομάδας, με σκοπό να δυναμώσει και να έχει υψηλότερους στόχους στο νέο πρωτάθλημα".

- Ποια είναι η γνώμη σου για τα φετινά πλέι οφ και τη μάχη του τίτλου;
"Θεωρώ πως ο Διομήδης έχει τον πρώτο λόγο και η ΑΕΚ έρχεται από κοντά. Η ομάδα του Άργους, όμως, είναι το φαβορί για τον τίτλο, λόγω του πλεονεκτήματος της έδρας και της εμπειρίας που διαθέτει. Μες το γήπεδο θα δούμε τι θα συμβεί. Εκείνο που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να γίνουν ωραίοι τελικοί με αρκετό κόσμο και ο καλύτερος να αναδειχθεί πρωταθλητής".

- Σε προσωπικό επίπεδο αναδείχθηκες πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος. Τι έχεις να πεις γι’ αυτή σου την επιτυχία;
"Όταν ξεκίνησε η χρονιά δεν το σκεφτόμουν καθόλου. Μέσα από τα παιχνίδια έβλεπα ότι μπορώ να σκοράρω με βάση την προπόνηση που έκανα και με την βοήθεια που μου έδιναν οι συμπαίκτες μου. Ο στόχος δημιουργήθηκε μέσα από τους αγώνες και περισσότερο στις τελευταίες τρεις αγωνιστικές, αφού είχα φτάσει ψηλά στα γκολ και ήταν και κάτι που ζήτησε η διοίκηση, καθώς έβλεπε ότι είχα την ικανότητα να τα καταφέρω. Ο βασικός μου στόχος ήταν να κερδίζει η ομάδα και να αποδίδω αυτά που ήθελε ο προπονητής μου και η διοίκηση. Επίσης από μικρός είχα αυτή την επαφή με τα δίχτυα, κάτι που μου άρεσε πολύ, παρά την θέση που αγωνίζομαι".

- Ποιες είναι οι προσδοκίες για το μέλλον, θα μείνεις και τη νέα σεζόν στον Ποσειδώνα;
"Σαφώς και έχουν προσπαθήσει να με προσεγγίσουν κάποιες ομάδες, αλλά βασικός μου στόχος είναι η παραμονή μου στον Ποσειδώνα. Και αυτό γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένος από το κλίμα, την διοίκηση και τους συμπαίκτες μου. Είμαστε ένα πολύ καλό σύνολο και επειδή είμαι ευχαριστημένος με όλα στο Λουτράκι, δεν σκέφτομαι να αποχωρήσω από τον σύλλογο και δεν είναι στα πλανά μου. Αν και η ομάδα είναι ευχαριστημένη απ’ την απόδοση και την προσφορά μου, στις συζητήσεις που θα γίνουν, ευελπιστώ να τα βρούμε και να συνεχίσουμε μαζί για μια ακόμη χρονιά".

Β. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

No comments