Αλέξης Αλβανός: Το χάντμπολ είναι η ζωή μου - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Αλέξης Αλβανός: Το χάντμπολ είναι η ζωή μου


Από www.sport-fm.gr
Καλεσμένος στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ ήταν ο Αλέξης Αλβανός. Ο διεθνής παίκτης της ΑΕΚ επέστρεψε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την καριέρα του και μίλησε για την απόφαση του αυτή, έκανε αναφορά για την Εθνική ομάδα ενώ μίλησε και για το μέλλον του όταν αποχωρήσει από την ενεργό δράση.

Διαβάστε αποσπάσματα από όσα είπε στους σπουδαστές του Κ.Α.Ρ. ο Αλέξης Αλβανός:

Για την επιστροφή του στο ελληνικό πρωτάθλημα και την επιλογή του να συνεχίσει στην ΑΕΚ: «Ήταν
πραγματικά πολύ δύσκολη απόφαση. Κυρίως ήταν οικογενειακοί λόγοι που επέστρεψα. Τα παιδιά μου μεγάλωσαν και έπρεπε να πάνε σχολείο οπότε έπρεπε να διαλέξω αν θα συνέχιζα μόνος μου στο εξωτερικό και η οικογένεια μου να επέστρεφε στην Ελλάδα ή να ερχόμασταν όλοι μαζί πίσω. Τελικά επέλεξα το δεύτερο.

Μέχρι και την ημέρα που υπέγραψα στην ΑΕΚ είχα προτάσεις πολύ καλές από ομάδες του εξωτερικού. Η απόφαση μου όμως ήταν να έρθω στην Ελλάδα. Διάλεξα την ΑΕΚ ενώ είχα πρόταση και από τον ΠΑΟΚ γιατί θεωρώ πως ταιριάζει περισσότερο στους στόχους μου και έχει περισσότερες δυνατότητες να κατακτήσει πρωτάθλημα και Κύπελλο, τίτλους που θέλω να πάρω φέτος».

Για την Εθνική: «Θεωρώ πως αναφορικά με την Εθνική έγιναν αρκετά λάθη κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την διαχείριση των επιτυχιών στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004 και στο Παγκόσμιο Κύπελλο το 2006. Η Εθνική βολεύτηκε με ορισμένους παίκτες που τώρα έχουν μεγαλώσει και δεν υπήρξε ανάπτυξη. Για αυτό δεν έχουμε παίκτες σε μικρότερες ηλικίες. Πρέπει να αποφασίσει η Ομοσπονδία τι θέλει να κάνει. Να φτιάξει μια ομάδα που σε 4-5 χρόνια θα έχει κάποιες επιτυχίες ή θέλει έργα άμεσα. Πρέπει να υπάρξει ο κατάλληλος σχεδιασμός. Η Εθνική δεν έχει τώρα την δυνατότητα να αντικαταστήσει κάποιους μεγάλους παίκτες και πρέπει να το λύσει αυτό το πρόβλημα».

Για το μέλλον του: «Μόλις αποχωρήσω από την ενεργό δράση θέλω να παραμείνω στον χώρο του χάντμπολ. Το χάντμπολ είναι η ζωή μου. Έχω κερδίσει αρκετά από το άθλημα αυτό και θέλω να ανταποδώσω. Είτε από το πόστο του προπονητή είτε από το πόστο του παράγοντα. Δεν ξεχνώ ποτέ τι μου έλειψε και τι μου λείπει ως αθλητής και θα προσπαθήσω να δουλέψω πάνω σ’αυτό».

Για το θέμα προβολής του χάντμπολ: «Είναι θέμα οργάνωσης κατά την δική μου γνώμη. Θέλει περισσότερο προώθηση το άθλημα αυτό. Δεν έχουν αξιοποιηθεί σωστά πολλά πράγματα και πρέπει να αρχίσει να γίνεται αυτό. Το χάντμπολ ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του Έλληνα αλλά δεν έχει γίνει σωστή δουλειά. Θεωρώ πως αν υπήρχαν ομάδες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού και με τις ήδη υπάρχουσες ΑΕΚ και ΠΑΟΚ το χάντμπολ θα ήταν περισσότερο διαδεδομένο και περισσότερο ανταγωνιστικό».

1 comment

Anonymous said...

Αλβανέ να παρακαλάς και εσύ και όλοι μας να μην ασχοληθεί Ολυμπιακός και Παναθηναικός με το handball.To τελευταίο που χρειάζεται είναι δύο ακόμα οπαδικοί στρατοί που θα μεταφέρουν τις κόντρες τους σε ενα ακόμα άθλημα.

Είδαμε και την προκοπή του βόλλευ που ασχολούνται όλοι οι ''μεγάλοι'' του ποδοσφαίρου.
Φτάνουν οι ήδη υπάρχοντες οπαδικοί στρατοί αεκ και παοκ που τα κάνουν λίμπα όποτε συναντιούνται δεν μας χρειάζονται και άλλοι