MVP ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΒΑ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

MVP ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΒΑ


Με την απόκρουση του στα τελευταία 10 δευτερόλεπτα σε τετ α τετ του Γιόσμου, ο Γιώργος Γεωργιάδης χάρισε την νίκη στον Δούκα με 28-27 επί του Αερωπού Έδεσσας στην 4η αγωνιστική της Α1 Ανδρών. Ο 29χρονος τερματοφύλακας συγκέντρωσε 9 από τους 12 ψήφους (δύο λευκά και μία ψήφο στον Μπακιρτζή) των προπονητών και αναδείχθηκε κορυφαίος της αγωνιστικής.
«Μοιράζομαι αυτή την διάκριση με τους συμπαίκτες μου. Όλοι μαζί συμβάλλαμε στην νίκη. Σε αυτή τη φάση ήμουν έρημος και συγκεντρωμένος και έκανα το καθήκον μου», σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ.


Ομόφωνα ψηφίστηκε κορυφαία της 2ης αγωνιστικής της Α1 Γυναικών η Έλενα Καλασνίκοβα. Η 41χρονη τερματοφύλακας της Νέας Ιωνίας με 5 αποκρούσεις πέναλτι συνέβαλε τα μέγιστα στην επικράτηση της ομάδας της με 25-22 στην Πάτρα επί της Ορμής Λουξ στο μεγάλο ντέρμπι της αγωνιστικής. «Ευχαριστώ τους προπονητές. Η δουλειά μου είναι να αποκρούω τα σουτ των αντιπάλων. Χάρηκα ιδιαίτερα γιατί κερδίσαμε για πρώτη φορά την Ορμή στην έδρα της. Στόχος μας είναι πρωτάθλημα και Κύπελλο. Θέλω να είμαι σε καλή αγωνιστική κατάσταση για να βοηθάω την ομάδα μου», σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ η Ρωσίδα αθλήτρια.

3 comments

Anonymous said...

den soutare o giosmou re paidia o ksenos soutare to teleutaio sout

Anonymous said...

mvp georgiadis?? den ipirxe mesa sto gipedo kaneis apo tous termatofylakes, evgale ena sout kai einai mvp?? Oraia kritiria kyrioi proponitades.....Adikite alla paidia....

Anonymous said...

mvp και μαλακιες. μπραβο στο παλικαρι αλλά ο τροπος για να βγεί ενας αθλητης καλυτερος σε μια αγωνιστική δεν είναι καθόλου αντικεμενικός.Ψηφίσανε οι προπονητές κάποιον αθλητή που δεν είδαν..απλά διαβάσανε οτι ήταν καλός.