Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ Β’ ΕΘΝΙΚΗ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ Β’ ΕΘΝΙΚΗ


Από την ΔΕΠ/ΟΧΕ ανακοινώνονται οι δηλώσεις συμμετοχής των ομάδων για τις κατηγορίες Α2 Γυναικών και Β Ανδρών καθώς και ο διαχωρισμός των ομίλων βάσει του οποίου θα διεξαχθούν τα πρωταθλήματα την αγωνιστική περίοδο 2012-2013:

Α2 Γυναικών: Το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε 6 ομίλους ως κάτωθι:
1ος όμιλος (8 ομάδες): Άρης Νίκαιας, Παράδεισος Αμαρουσίου, Αναγέννηση Βύρωνα, Ακαδημία Πάτρας, Πήγασος Αιγίου, ΓΣ Αργολικός, ΕΑΧ Χανιά, Παναιτωλικός
2ος όμιλος (8 ομάδες): Εθνικός Κοζάνης, ΑΟΑ Καστοριά, Αρίων Πτολεμαϊδας, Ακαδημία Φλώρινας, Αμύντας Αμυνταίου, Φιλώτας Φλώρινας, ΑΟ Φαίαξ, ΑΟ Ιωαννίνων, ΑΟ Κοζάνης
3ος όμιλος (8 ομάδες): Άρης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικός, Παναθλητικός, Νέα Ελβετία, Πανόραμα.
Πόντιοι Κιλκίς, Απόλλων Σταυρούπολης, Φίλιππος Βέροιας.
4ος όμιλος (5 ομάδες): Προσοτσάνη, ΟΛΑ Δράμας, Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης, Πανσερραϊκός, Ακρίτες Νευροκοπίου
5ος όμιλος (5 ομάδες): Αναγέννηση Λαμίας, Φθία Λαμίας, Έσπερος Λαμίας, Αγριά Βόλου, Ορφέας Κατερίνης
6ος όμιλος (5 ομάδες): ΑΟ Μυτιλήνης, Αίαντας Μυτιλήνης, Γέρας Παπάδου, Ολυμπιάδα Χίου, Έφηβος Χίου.


Β' ΑΝΔΡΩΝ
Οι ομάδες που δήλωσαν συμμετοχή ανά Ένωση/ΤΕ είναι:

ΕΣΧΑ (12 ομάδες): Πανιώνιος, ΟΦΝ Ιωνίας, Έσπερος Καλλιθέας., Πήγασος Κυψέλης, Λεωνίδας, Ολυμπιακός Κερατσινίου, ΠΑΟ Θρίαμβος, Ηλυσιακός, ΓΣ Κηφισιάς, Αετός Αθηνών, ΑΟ Πολιτεία, ΑΟ Τελαμών.

ΤΕ Πελοποννήσου/ΤΕ ΝΑ Πελοποννήσου (4 ομάδες): ΑΟ Αλκυών, Ελπίδες Πάτρας, Πανιώνιος Άργους, ΓΣ Αργολικός

ΤΕ Κρήτης: ΓΣ Χανίων

ΕΣΧ ΒΟΡ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (5 ομάδες): Αρίων Πτολεμαϊδας, ΓΣ Άρτας ,Αναγέννηση Άρτας, Αραχθος Κωστακίων, Παναιτωλικός.

ΕΣΧ Δυτικής Μακεδονίας (4 ομάδες): Μ. Αλέξανδρος Φλώρινας, Αμύντας Αμυνταίου, Ακαδημία των Σπορ Φλώρινας, ΑΟ Κοζάνης

ΕΣΧΘ (8 ομάδες): Καλαμαρί, Θερμαϊκός, Απόλλων Σταυρούπολης, ΑΣΑ Αλέξανδρος, Μακεδών, ΑΣ Πρωτοπόροι, Νέα Ελβετία, Πόντιοι Κιλκίς

ΕΣΧ. ΚΕΝ. Μακεδονίας: Καλλιθέα Βέροιας

ΕΣΧ Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης (4 ομάδες): Πανσερραϊκός, ΑΟ Προσοτσάνης, Ασπίδα Ξάνθης, Κύκλωπες Αλεξανδρούπολης.

ΕΣΧ Κεντρικής Ελλάδας (7 ομάδες): Έσπερος Λαμίας, Εύρυτος Βόλου, Αναγέννηση Λιβαδειάς, Μαλλιακός Στυλίδας, Κένταυρος Αγριά, Ιωνικός Ν. Μαγνησίας, Φθία Λαμίας.

ΤΕ Βορείου Αιγαίου (4 ομάδες): Αίαντας Μυτιλήνης, Γέρας Παπάδου, ΑΟ Μυτιλήνης, Ολυμπιάδα Έφηβος Χίου.

Οι ομάδες θα αγωνιστούν σε 7 ομίλους ως κάτωθι:
1ος όμιλος (8 ομάδες): ΕΣΧΑ 1, ΕΣΧΑ 2, ΕΣΧΑ 3, ΕΣΧΑ 4, ΕΣΧΑ 5, ΕΣΧΑ 6, Πελοπόννησος 1, ΓΣ Χανίων.

2ος όμιλος (9 ομάδες): ΕΣΧΑ 7, ΕΣΧΑ 8, ΕΣΧΑ 9,ΕΣΧΑ 10, ΕΣΧΑ 11, ΕΣΧΑ 12, ΤΕ Ν.Α, Πελοπόννησος 2, Πελοπόννησος 3, Ελπίδες Πάτρας.

3oς όμιλος (7 ομάδες): Έσπερος Λαμίας, Εύρυτος Βόλου, Αναγέννηση Λιβαδειάς, Μαλλιακός Στυλίδας, Κένταυρος Αγριά, Ιωνικός Μαγνησίας, Φθία Λαμίας.

4oς όμιλος (9 ομάδες): Μέγας Αλέξανδρος Φλώρινας, Αμύντας Αμυνταίου, Ακαδημία Των Σπορ Φλώρινας, ΑΟ Κοζάνης, Αρίων Πτολεμαϊδας, ΓΣ Άρτας, Αναγέννηση Άρτας, Άραχθος Κωστακίων, Παναιτωλικός.

5ος όμιλος (7 ομάδες): ΕΣΧΘ 1, ΕΣΧΘ 2, ΕΣΧΘ 3, ΕΣΧΘ 4, Καλλιθέα Βέροιας, ΕΣΧΑΜΑΘ 1, ΕΣΧΑΜΑΘ 2

6ος όμιλος (6 ομάδες): ΕΣΧΘ 5, ΕΣΧΘ 6, ΕΣΧΘ 7, ΕΣΧΘ 8, ΕΣΧΑΜΑΘ 3, ΕΣΧΑΜΑΘ 4

7oς όμιλος (4 ομάδες): Αίαντας Μυτιλήνης, Γέρας Παπάδου, ΑΟ Μυτιλήνης, Ολυμπιάδα Έφηβος Χίου.

*Στους ομίλους 1,2, 5 και 6 θα γίνουν ξεχωριστές κληρώσεις για την τοποθέτηση των ομάδων ανά όμιλο.

83 comments

Anonymous said...

Προς: Δ.Σ./ΟΧΕ.
ΔΕΠ/ΟΧΕ.
Κοιν.: κ. Υφυπουργό αθλητισμού.
ΓΓΑ/οικονομική δ/νση.
Απο: Α.Ε.Πάτρας Ακαδημία των Σπορ

Κύριε Πρόεδρε.

Σας γνωρίζουμε ότι το ποσόν οφειλής σας προς το σωματείο μας μέχρι σήμερα(μετακινήσεις, αμοιβές κριτές) είναι:
Περίοδος 2010-11: υπόλοιπο 1.588,00 ευρώ.
Περίοδος 2011-12: ολόκληρο το ποσόν 3.670,00 ευρώ.
Μέχρι σήμερα όπως όλα τα ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία πληρώνουμε τους κριτές των αγώνων, τους γιατρούς, τα γήπεδα που χρησιμοποιούμε, ενώ οι τακτικές επιχορηγήσεις από την Γ.Γ.Α έχουν σταματήσει.
Με το έγγραφο σας: 43473/23-7-12 μας ζητάτε να πληρώσουμε και την διαιτησία, το μοναδικό που είχε απομείνει να πληρώνεται εσείς και μας το μεταβιβάζεται, χωρίς μάλιστα να μας έχετε ρωτήσει αν έχουμε την δυνατότητα και χωρίς να το έχετε βάλει και ως θέμα στην πρόσφατη γενική συνέλευση της ΟΧΕ, ώστε να δείτε και την γνώμη μας.
Δηλαδή στην ουσία του θέματος στα πρωταθλήματα που συμμετέχουμε και που χρηματοδοτούμε εξ ολοκλήρου μόνη μας στα οποία μάλιστα παίρνετε αποφάσεις για εμάς χωρίς εμάς, μας επιφορτίζεται και το τελευταίο ακόμη έξοδο και μάλιστα μας τονίζεται στο άρθρο 16 του: 43418/11-7-12 εγγράφου σας, ότι αν δεν πληρώσουμε και την διαιτησία θα έχουμε και 500,00 ευρώ πρόστιμο.
Μετά λύπη μας σας γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στο νέο μέτρο σας, αν πρώτα δεν μας εξοφλήσετε πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου τις οφειλές σας από τις προηγούμενες περιόδους που περιλαμβάνουν και τις αποζημιώσεις των κριτών, διότι αντιμετωπίζουμε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα.

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς.

Anonymous said...

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Β ΕΘΝΙΚΗΣ.ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.Η ΑΤΤΙΚΗ ΜΕ 12 ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΟΜΙΛΟ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΟΔΟ.ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΑΝ ΟΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΑΤΡΑ-ΧΑΝΙΑ -ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΑΝΙΑ (ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ) ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΘΗΝΑ? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ? Η ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΠΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ Σ/Κ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?( ΤΑΚΤΙΚΕΣ 15 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΛΟΓΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΙΩΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΠΑΧΑΛΟ. ΦΙΛΙΚΑ ΑΝΤΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΣΠΕΡΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Anonymous said...

oloi tha plironoun apo tin tsepi tous somateia - proponites - paiktes k tha plironontai mono oi diaitites!!! kleinei to magazi

Anonymous said...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.

Anonymous said...

Ομοσπονδία έχεις για τον ίδιο ακριβώς λόγο που έχεις και Υπουργείο Οικονομικών.
Για να φροντίζουν αυτοί που έχουν τις "γνώσεις" να υπάρξει "ανάπτυξη".

Τώρα γιατί γελάτε ειρωνικά δεν μπορώ να καταλάβω!!! Είπα κάτι αστείο;

Anonymous said...

δεν γελαμε ρε φιλε ΚΛΑΙΜΕ !

Anonymous said...

6 σχόλια για κάτι πολυ σοβαρό
50115τόσα για τις οπαδικές διαφορές...

Anonymous said...

Μια ερωτηση κ Ανταλη : Ποια ειναι η λυση για να υπάρχουν στο αθλημα η Πατρα , τα Χανια , το Αργος ? Συμφωνω μαζι σας για τα εξοδα και πραγματικα δεν ξερω αν θα τα καταφερουν οι ομαδες αυτες ,αλλα νομιζω πρεπει να προτεινουμε και κατι σε οτι εχει να κανει με τισ λυσεις των προβληματων που κατα καιρους αναφερουμε .
Ευχαριστω.

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ 1:34- ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.ΕΓΩ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ.ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΩΝ ΛΟΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ.ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΑΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΙΟ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ( ΑΘΗΝΑΣ & ΕΠΑΡΧΙΑΣ )

Anonymous said...

Δεν ήθελα να πω ότι το σχολείο ήταν κακόβουλο πραγματικά θα ήθελα την άποψη σας για το θέμα αλλά και την άποψη άλλων συναδέλφων. Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε εμείς η πρέπει η ομοσπονδία να δει το θέμα λίγο ποιο σοβαρά .

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΟΧΕ ΠΟΥ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ

Anonymous said...

να αναλαβει τα εξοδα μεταφορας και παραμονησ των ομαδων πρς την επαρχια και τουμπαλι χωρισ να εμλακουνε οι ομαδεσοσο για την πληρωμη των διαιτητων απο τουσ παραγωντεσ εχω την εντυπωση οτι οποιοσ δινει κατι παραπανω θα κερδιζει και τον αγωνα .εδω προτεινω να καταργηθουν οι γραματειεσ για να πληρωνουμε τους διαιτητεσ. η ασ στελνει γιατρουσ η οχε χωρισ να επιβαρυνονται οι ομαδεσ

Anonymous said...

ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΟΤΑΝ ΔΗΛΩΣΑΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.ΘΕΛΩ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ,ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ.ΘΕΛΩ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑΤΡΟ ΑΓΩΝΑ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΝΑ ΗΜΙΧΡΟΝΟ

Anonymous said...

8.05 συμφωνω μαζι σου μας την εφεραν.πισω εχει ομως η αχλαδα την ουρα.απο οτι βλεπω ειναι η πρωτη φορα που οι ομαδες αρχιζουν να ξυπνουν για τ συμφεροντα τουσ. δεν θα μας προσεξουν ας παιξουν μονοι τουσ και θα σου πω μετα ποσα μελη πρεπει να εκλργονται στο δ.σ., ποσους υπαλληλουσ πρεπει να εχει η ομασπονδια, ποσα λεφτα πρεπει να περνουν και ποιεσ ομαδες περνουν τα οδοιπορικα και ποιεσ δεν τα περνουν επιτελουσ ασ ξυπνησουμε

Anonymous said...

8.05 συμφωνω μαζι σου μας την εφεραν.πισω εχει ομως η αχλαδα την ουρα.απο οτι βλεπω ειναι η πρωτη φορα που οι ομαδες αρχιζουν να ξυπνουν για τ συμφεροντα τουσ. δεν θα μας προσεξουν ας παιξουν μονοι τουσ και θα σου πω μετα ποσα μελη πρεπει να εκλργονται στο δ.σ., ποσους υπαλληλουσ πρεπει να εχει η ομασπονδια, ποσα λεφτα πρεπει να περνουν και ποιεσ ομαδες περνουν τα οδοιπορικα και ποιεσ δεν τα περνουν επιτελουσ ασ ξυπνησουμε

Anonymous said...

σωστα οσα ειπατε παραπανω αλλα ξεχα ατε το πιο σημαντικο.η οχε μεσα σε μια νυχτα διελυσε μια κατηγορια ( Β ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ) που επι 35 χρονια ηταν το αναχωμα του αθληματος,. μια κατηγορια που ξεχωριζε τις ομαδες απο τα καφενεια.πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, οι ομαδες ηταν στοιχειωδως οργανωμενες,παιζανε χαντμπολ,υπηρχε ανταγωνισμος υπηρχε στοχος.τωρα με αυτη τη γελοια δηθεν αναδιαρθρωση τι ακριβως στοχευουν?το καθε καφενειο-ομαδα δηλωσε συμμετοχη.ετσι κι αλλιως κανεις δεν υποβιβαζεται.ακουστε τι ειπωθηκε απο στελεχος του δ.σ.(αν δουμε οτι δεν τραβαει το συστημα αυτο του χρονου το αλλαζουμε!!!!).καλο ε..φυσικα θα ηταν αδικο να παραλειψουμε τις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ.κατα τα αλλα ο αλικακος εκανε οτι ηθελε ,ενω οι τωρινοι αποφασιζουν μονο μετα απο δημοσια διαβουλευση!!!!!

Anonymous said...

DIALISATE THN OMOSPONDIA ARXISATE TORA KAI DIALIETE KAI TIS OMADES

Anonymous said...

3.10 ποτε διαλυθηκε η β ανδρων ?να κοιτας ολοι την ελλαδα και οχι μονο την ενωση σου.

Anonymous said...

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ Η ΟΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ OPEN ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ. Α ΡΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛΑΚΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ

Anonymous said...

προς τον 9.09.η δεν αντιλαμβανεσαι τι εχει γινει η εισαι καποιος μεσα απο την ΟΧΕ.η Β εθνικη με την μορφη που υπηρχε διαλυθηκε.οι ομαδες ειχαν σχεση με το αθλημα, υπηρχε στοχος(αποφυγη υποβιβασμου η ανοδος),ενω τωρα σ αυτο το συνοθυλευμα ομαδων που ονομασαν Β εθνικη συμμετεχει οποιο καφενειο θελει χωρις κριτηρια.αλλα οταν τον οκτωβριο αρχιζουν αυτα τα καφενεια και δεν παρουσιαζονται στα γηπεδα ,τοτε ελα να μου πεις

Anonymous said...

αφού θα πληρώνουμε διαιτητές, γραμματείες γιατρούς μετακινήσεις , να βγάζουμε μόνοι μας και τους πρωταθλητές τις μεταγραφές τα ηλικιακά κριτήρια και όλα όσα -ως καλός τροχονόμος - μα υποδεικνύει η ΟΧΕ.της οποίας η δουλειά δεν ξέρουμε ποιά ακριβώς είναι.και όχι μόνο να ΄ πληρώνουμε τους διαιτητές( πάει, νομιμοποιήθηκε και αυτό μπορούμε να πληρώνουμε τους διαιτητές για να κερδίζουμε τουλάχιστον τα εντος έδρας)αλλά αν δεν το κάνουμε θα έχουμε 500 ευρώ πρόστιμο!!!το οποίο θα κρατάει η ομοσπονδία από αυτά που μας χρωστάει και άρα δεν θα μας τα στείλει ποτέ με αυτήν τη δικαιολογία.την οποία λεπτομέρεια μας την ανακοίνωσε αφού δέχτηκε αιτήσεις συμμετοχής και αν δεν κατέβεις να αγωνιστείς θα έχεις πάλι πρόστιμο!!!την οδηγία για 4 96άρια στην Α2 την πήρε πίσω άρον άρον γιατί δεν θα υπήρχαν ομάδες να αγωνιστούν. βέβαια αυτό έγινε για το τυπικό του πράγματος μιας και όλοι έχουμε δει αγόρια με μούσια να παίζουν στο μίνι και κορίτσια με μπιμπερό να παίζουν στο γυναικών με πλαστά -φυσικά-δελτία και οι διατητές να κάνουν ότι δεν βλέπουν!!βέβαια , καλό είναι αυτό , μιας και με το υπάρχον σύστημα ,ο μόνος τρόπος να παίξουν κάποια στιγμή όλοι μαζί οι αθλητές ενός σωματείου, είναι τα μεγάλα τμήματα, αλλιώς 8 χρόνια παίζουν μόνο με συγκεκριμένους συμπαίκτες(της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας)αλλά και αντιπάλους!!ΠΡΟΤΑΣΗ: διατητές να παίζουν οι προπονητές(που σίγουρα σφυρίζουν καλύτερα από τους διατητές που ορίζει η οχε)γραμματεία κάποιος γονιός που από τόσο που έχει παρακολουθήσει ΄τόχει μα΄θει από έξω και ανακατωτά,γιατρός δεν θα υπάρχει μιαςκαι δεν υπάρχει τις πιο πολλές φορές και οι προπονητές κάνουν τους γιατρούς(αλλά χωρίς αμοιβή και χωρίς πρόστιμο)θα μετακινούμαστε μόνο αν έχουμε λεφτά(χαχαχα), θα παίζουν όσοι υπάρχουν στις ομάδες και η μόνη απαγόρευση θα είναι να μην παίζουν αγόρια μαζί με κορίτσια,και- φτάνουμε εκεί που ξεκινήσαμε- θα βγάζουμε και τους πρωταθλητές μας-όποιον βρει λίγα χρήματα να παίξει λίγο πιο μακριά και να πληρώσει ότι μιλάει και κινείται για να μπορεί να παίξει χανμπολάκι.και για λίγο πιο επαναστατικά(!) καμιά ομάδα να μην κατέβει να αγωνιστεί αν δεν μας στείλουν έστω λίγα από τα χρωστούμενα, αν δεν πάρουν πίσω την οδηγία για να πληρώνονται οι διαιτητέςαπό τα σωματεία,αν δεν αναλάβουν τις μετακινήσεις (πράγμα που ακούστηκε καποια στιγμή ότι θα γινόταν ,αλλά φαντάζομαι ως σύντομο και ξεκαρδιστικό ανέκδοτο) αν δεν κάτσουν σοβαρά να σκεφτούν το που πάει αυτή η δουλεία(και όχι δουλειά),και να δούν πως θα κρατήσουν τις ομάδες καιόχι πως θα τις διώχνουν.

Anonymous said...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ Ο 9.58.
ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ?
καμιά ομάδα να μην κατέβει να αγωνιστεί αν δεν μας στείλουν έστω λίγα από τα χρωστούμενα, αν δεν πάρουν πίσω την οδηγία για να πληρώνονται οι διαιτητέςαπό τα σωματεία,αν δεν αναλάβουν τις μετακινήσεις (πράγμα που ακούστηκε καποια στιγμή ότι θα γινόταν ,αλλά φαντάζομαι ως σύντομο και ξεκαρδιστικό ανέκδοτο) αν δεν κάτσουν σοβαρά να σκεφτούν το που πάει αυτή η δουλεία(και όχι δουλειά),και να δούν πως θα κρατήσουν τις ομάδες καιόχι πως θα τις διώχνουν.

Anonymous said...

ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΛΕΝΕ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ..... ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ.....ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΘΟΡΥΒΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΧΕ. ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...... ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ.....ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ Α Π Ο Λ Υ Τ Α ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΝΩΣΗ Β ΕΘΝΙΚΗΣ -ΤΟΠΙΚΩΝ ...... ΑΠΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ ΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΟΣΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ).

Anonymous said...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 10.07

Anonymous said...

ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ!!!

Anonymous said...

systixos mas blepo kai emas na symfonoume me ton 10.07
mas teleiosan kai telos to xadbolaki

Anonymous said...

ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΙΩΣΗ 50%ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΟΧΕ? ΠΑΝΤΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΓΓΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ,ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ.ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ(ΟΧΕ).

Anonymous said...

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΤΕ, ΔΕΝ,ΔΕΝ,ΔΕΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΡΑΨΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ.ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ.ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ.. ΦΟΒΑΣΤΕ?ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ?ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ. ΦΙΛΙΚΑ ΑΝΤΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.

Anonymous said...

δεν χρειάζεται να γράψουμε εδώ το όνομα του σωματείου μας. ας στείλουμε όλοι μιά ωραιότατη και σοβαρή επιστολή σαν του πρώτου συναδέλφου, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και να δούμε τι θα κάνει η ομοσπονδία , όταν φτάνουν στα γραφεία σωρηδών οι ίδιες επιστολές, με λογικότατα και σωστά επιχειρήματα. πρέπει να αντιδράσουμε όλα τα σωματεία μαζί. δεν φτάνει που έχουμε μείνει λίγοι που κάνουμε την ..τρέλλα μας και τρέχουμε και κρατάμε στην (χαντμπολική)ζωή την ομοσπονδία και τους διοικόυντες της., φαίνεται πως νομίζουν ότι μπορούν να ασελγούν σε πτώματα,,λιγο τσίπα δεν βλάπτει..ίσα ίσα που κάνει θαύματα

Anonymous said...

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΈΜΒΡΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΉΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΏ ΣΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟΝ κ.ΑΝΤΑΛΗ ΓΙΑΝΝΗ

Anonymous said...

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΡΧΙΚΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΠΑΛΙ ΣΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ....ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΑ...ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΑΠΕΙΝΟΙ....ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ.ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

Anonymous said...

ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Η ΟΧΕ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.

Anonymous said...

ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ 10.05 ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΧΕ ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΤΟΥ 4.48 ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΧΕ ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΟΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΑΚΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΣΤΗΝ ΟΧΕ

Anonymous said...

11.34 εισαι τελειος ασχετος διαβασε τον αθλητικο νομο

Anonymous said...

γιατί ,μόνον η ΟΧΕ έχει υπεράριθμους υπαλλήλους;και μόνο ότι συμμαζεύτηκαν σε 1 από 3 ορόφους πουείχαν απλωθεί και πλήρωναν ενοίκια,που μιλάνε στο τηλ λες και είναι και εγώ δεν ξέρω ποιοί λες και απευθύνονται σε κατώτερα όντα,δεν σημαίνει κάτι; οι τοπικές ενώσεις τι ρόλο παίζουν;θα έχουν στην αρμοδιότητά τους την διεξαγωγή των ηλικιακών πρωταθλημάτων;;; ας γελάσουμε όλοι μαζί για να μην τους προσβάλλουμε!!!γιατί δεν τα κλείνουν τα μαγαζάκια αυτά, μπας και εξοικονομήσουν κανένα ευρώ για εκεί που πραγματικά χρειάζεται;έχετε δει ποτέ οικονομικό προυπολογισμό που προτείνουν ( και φυσικά εγκρίνεται) να σας φύγει το κεφάλι; μισθός γραμματείας,λες καιείναι τραπεζικός υπάλληλος, έξοδα για αναλώσιμα λες και στέλνουν χαρτιά σε όλη την ελλάδα, ενοίκια γραφείων λες και είναι του πρωθυπουργού, και πόσα άλλα δεν ξέρω. αν θέλετε οικονομία,κόψτε αυτά τα παρασιτικά, και όχι από τις ομάδες που είναι το οξυγόνο αυτού που λέμε ΧΑΝΤΜΠΟΛ!!!!

Anonymous said...

Η προσπάθεια διάλυσης των σωματείων είναι πλέον εμφανής. Το 90% των αθλητών και των προπονητών πληρώνουν από την τσέπη τους. Τα σωματεία πληρώνουν γήπεδα για αγώνες γήπεδα για προπόνηση γραμματείες γιατρούς και τώρα η ομοσπονδία ζητάει να πληρώνουν και τους διαιτητές!!! Βλέπω πολυ σύντομα να δημιουργείται ανεξάρτητος φορέας από τα σωματεία για τη διεξαγωγή πρωταθλημάτων.

Anonymous said...

ωραια τα λετε. να σας δω στις εκλογες τον οκτωβρη .....

Anonymous said...

ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ, ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΠΑΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΜΕ ΙΑΤΡ.ΚΑΛΥΨΗ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΕΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΜΕ 7-8 ΠΑΙΚΤΕΣ, Ή ΤΟΝ ΑΕΤΟ Ή ΤΟ ΡΙΟ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΑ ΑΥΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ).ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ Η ΚΗΦΙΣΙΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ... ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ...Η΄ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ??? ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ..... ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 8 ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ 4-5 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΣΙΡΚΟ!!!! ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ Α2 ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ 2-3 ΤΗΣ Β΄ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΘΕ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚ.ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ 9ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΤΗΣ Β ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ).
ΙΣΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΧΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!

Anonymous said...

ΠΑΠΑΧΑΡΤΟΦΥΛΗ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?? ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΟΠΙΚΑ?? ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ??

Anonymous said...

παιδιά διαλυόμαστε!!! κάντε κάτι. πείτε μας πόσα λεφτά υπάρχουν -αν υπάρχουν- αν υπάρχει περίπτωση να στείλετε τίποτα στους συλλόγους ,δείτε τα πράγματα στην σωστή και πραγματική τους διάσταση και κάντε κατι!!!έρχεται το τέλος!! έχουμε στεγνώσει πια δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούμε εμείς τα πρωταθλήματά σας και σεις να το παίζεται οι "αποφασίζουμε και διατάζουμε" !!σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε και σεις κοιμάστε όρθιοι και πληρώνουμε τσάμπα ΕΜΕΙΣ το ξενοδοχείο!!!

Anonymous said...

Αδύνατο να αντέξουν τα σωματεία όλα αυτά τα έξοδα. Πρέπει να μειωθούν οι μετακινήσεις και να καλύπτει η ομοσπονδία τουλάχιστον γραμματειες διαιτητές κ γιατρους εφόσον δε δίνει πλέον τίποτα στους συλλογους. Διαφορετικά κάθε χρόνο θα διαλύονται 5-10 ομάδες πανελλαδικα και στο τέλος δε θα φτάνουν οι ομάδες ούτε για 2 κατηγορίες. Ήδη 2 ομάδες απο Α2 είναι σιγουρο πως δε θακατέβουν και πολλέσ περισσότερες απο β δε θα βγάλουν ολη τη σεζον

Anonymous said...

σταθείτε να δουμε τώρα με αυτό το φασούλι με τους διαιτητές πόσες ακόμα ομάδες δεν θα κατέβουν! ας κάνουμε όλοι μαζί μια προσπάθεια να αλλάξει κάτι. να κατέβουμε μόνο αν μας ξοφλήσουν μέχρι δεκάρας αλλιώς ας παίξουν μόνοι τους!

Anonymous said...

Σε αντίθεση με όσα γράφονται για τα χρήματα και τις τύχόν αποχωρήσεις-αποφάσεις-ανακοινώσεις των ομάδων θα αναφερθώ καθαρά σε ένα θέμα καθαρά αγωνιστικό.Αν υποθέσουμε ότι ΟΛΑ θα γίνουν σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η ομοσπονδία (και διαβάζουμε τα υπόλοιπα πιόνια του χώρου) θέλω να ρωτήσω και αν είναι δυνατόν να πάρω μία λογική απάντηση:Εγώ σαν προπονητής πότε πρέπει να ξεκινήσω την προετοιμασία της ομάδος μου? Και το ρωτάω διότι υπάρχει μια γενική προκύρηξη πρωταθλήματος που λέει Β εθνική εναρξη ΑΠΟ 15/9 ΕΩΣ 30/6/2012 και διευκρίνηση ότι θα σταλεί επίσημη ανακοίνωση έναρξης με την ειδική προκύρηξη.Αλλά πότε θα σταλεί η ειδική προκύρηξη?Σήμερα που μιλάμε ο μήνας έχει ήδη 10 Αυγούστου και κανέις μα κανείς δεν ξέρει να απαντήση καταφατικά και οριστικά. Για το ίδιο θέμα ακριβώς συζητούσαμε και περυσι και το αποτέλεσμα ήταν οι ομάδες να κανουν προετοιμασία ολυμπιάδας.3μήνες πρετοιμασίας και πρωτάθλημα 3 μηνών.Παγκόσμιο φαινόμενο,ενδεικτικό του πως και πόσο υπολογίζει τα πρωταθλήματα η ΟΧΕ.Προσωπικά ρώτησα στο τηλ της ΟΧΕ και η απάντηση ήταν ότι μετά τον Οκτώβριο ( οκ αλλά πότε ?) και σημείωση ήταν μία απλή τηλεφωνική συνομιλία στην οποία κανεις δεν δεσμευεται.Δυστυχώς με την τακτική σας εκεί στην ομοσπονδία ορισμένοι προπονητές θα γίνουμε μαραθωνοδρόμοι και άλλοι σπρίντερ, στην ουσία όμως όλοι μας πρέπι να γίνουμε φακίριδες και αν προβλέψουμε σωστα..Λίγο σεβασμό σε αυτούς που σας τρέχουν τα πρωταθληματα δεν θα ήταν κακό.Ανταλης Γιάννης ( ΕΣΠΕΡΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ )

Anonymous said...

POLY POY MAS PERNEI STA SOBARA H OXE.EDV GRAFOYME TOYS PROBLHMATISMOYS MAS KAI AYTOI ANAKOINOSAN XTES THN PROKHRYXH THS A2 GYNAIKVN OPOS AYTOI THELOYN SIGA MHN IDROSEI TO AYTAKI TOYS NTROPH KAI PALI NTROPH

Anonymous said...

αλήθεια ήρθε η Α2 γυναικών; τι λέει μπορείτε να μας ενημερώσετε; γιτί δεν την έβαλαν στην σελίδα τους,φοβούνται το κράξιμο; στο σωματείο μου δεν ήρθε ούτε η οδηγία για τους διαιτητές ακόμα.

Anonymous said...

Apisteuta pragmata pame apo to kako sto xeirotero Iraklis kai mallon Dias to kleinoun to magazi. Meta apo auti tin apofasi gia tous diaitites akolouthoun kai alloi

Anonymous said...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΥΔΗΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.

Anonymous said...

ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΑΛΗ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ...??ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΤΕ..?? ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ... ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 5-6 (ΑΣ ΛΕΝΕ 8) ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ...

Anonymous said...

ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Β ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Ο κ ΑΝΤΑΛΗΣ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΟΥ ΚΑΛΙΘΕΑΣ ΚΑΙ Ο κ.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΜΟΣ

Anonymous said...

θα συμφωνήσω στο ένα σκέλος απο αυτά που γράφετε (ως το ποσες ομαδες θα κατέβουν)αλλά αυτό δεν πρέπει να μειώνει την οποιαδήποτε προσπάθεια της κάθε ομάδας να είναι όσο το δυνατόν πιο σωστά προετοιμασμένη.

Anonymous said...

4:48 ise apisteftos.ektos apo asxetos epiveveonis oti ise ke epikindinos gia ton xoro.dinis simvoules me ifos apilis.protinis kiolas. kita na kanis kala afto gia to opio plironeze dioti den to kanis ke ase ton olimpiako ke ton ikonomou na proaspisoun opos theloun ke nomizoun ta simferoda tou somatiou tous.me to ifos pou apefthinese malon gia ferefono kanis.

Anonymous said...

πρεπει να δικαιολογει τον μισθο του

Anonymous said...

ΓΚΡΙΝΙΑΞΑΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΣΦΥΡΙΞΕΤΕ

Anonymous said...

σωστος ο 2.32 !

Anonymous said...

ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΛΥΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ

Anonymous said...

Sostos o 2:32 kai o 5:50! To mono pou sas noiazei einai na mi sas gkriniazoun kai sas apeiloun oti de tha sfiriksoun ta korakia. Oso gia tous idious tous diaitites apodeiknuoun kathe xrono entos kai ektos gipedon oti de tous endiaferei to athlima alla mono o eautos tous

Anonymous said...

ο διαγωνισμος για την μετακινηση των ομαδων,ειναι μονο για α1 αντρων και γυναικων

Anonymous said...

De ginetai na plironontai apo tis omades oi diaitites!!!!!!!!! KSEFTILA

Anonymous said...

το πιο εξοργιστικο ειναι οτι τα σωματεια δεν ρωτηθηκαν ποτε γι αυτη την συγχωνευση β εθνικης και τοπικου.ειναι το μεγαλυτερο εγκλημα της οχε.η πληρης απαξιωση της μοναδικης κατηγοριας που υφισταται απο την αρχη του αθληματος και συναμα η αναγορευση καφενειων και παρεων σε ομαδες ισοτιμες με τις ομαδες που υπηρχαν στη β εθνικη η επεσαν απο την α2.αποφαση με γελοιο σκεπτικο απο ανθρωπους

Anonymous said...

το θεμα ειναι πως με μια ακομη οικονομικη επιβαρυνση , αυτης της πληρωμης των διαιτητων, το αθλημα εχει βρεθει λιγο πριν τον ενταφιασμο του.
η διοικηση ανυπαρκτη δεν εχει τη δυνατοτητα να λαβει μια ουσιαστικη αποφαση ουτε με το προσωπικο της, ουτε με τις ενωσεις της. αναρωτηθηκε ο καθεις απο εκει, ποιους σκοπους εξυπηρετουν οι ενωσεις στην αρτα, στη λαρισα,στη δράμα, στη βεροια, στο αμυνταιο ή στη πατρα; τοσα κονδυλια πεταμενα για ποιες ή για ποιους ; τοσοι υπαλληλοι για τα εξηντα σωματεια του αθληματος και δεν εχει ενας απο εσας την ευθυξια και να βγει να μας τις οποιες αληθειες και αντι γιαυτο μας φορεσατε το χαρατσι της διαιτησιας.
φιλοι μου δεν υπαρχει ενας σοβαρος λογος ή μια σοβαρη δικαιολογια απλα η ανικανοτητα και η ομηρια καποιων του συμβουλιου εναντι των υφισταμενων τους μας οδηγουν στην διαλυση των ομαδων μας.
και δεν φτανει αυτο απο μονο του, διοτι ειναι σταναχωρο επτα παλιοι μας συμπαιχτες που σημερα διοικουν την οχε ξεχασαν τα σωματεια που ξεκινησαν, αυτο εμεις οι απομαχοι του αγωνιστικου χωρου το λεμε αυτοχειρια.
εσεις οι επτα συναθλητες μας που μεινατε στα γραφεια σας, παραμεινατε αδρανεις στην ταφοπλακα του χμ και αν δεν φυγετε θα ειναι αργα να περιμενουμε ως τη συνταξη των υπαλληλων σας

Anonymous said...

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 6 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ χρονια.
ΚΑΙ Η ΟΧΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ
ΒΑΛΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΣΤΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ

Anonymous said...

PARAKALO NA ANAFERIS TIS OMADES TIS PELOPONISOU POU DEN THA KATEVOUN STA PROTATHLIMATA.

Anonymous said...

Οπως βλεπουμε λοιπον ηδη αρκετες ομαδες ειναι στο ΔΕΝ θα κατεβουμε και καποιες αλλες στο ακομα δεν ξερουμε αν μπορεσουμε...!! Μα τι πρωταθλημα θα ειναι αυτο...?? Αν ειναι να ειναι τσιρκο με 5-6 αγωνες ολη την χρονια ας μην γινει καθολου..!!!!

Ας πανε ολοι οι προεδροι των ομαδων ΜΑΖΙ στην ΟΧΕ και να δηλωσουν αμεσα την διαφωνια τους.
Ειναι κριμα να ξεκινησουν οι ομαδες προετοιμασια, τα παιδια να τα τρεξουμε τζαμπα και στο τελος να μην παιξουν. Στο κατω κατω ερασιτεχνες ειναι που δινουν χρονο απο τις οικογενειες του, και δεν αξιζουν τετοιας μεταχειρισης απο καμια ΟΧΕ.

Anonymous said...

gia filo 5.12 treis omades apo thn patra kai treis apo nafplio argos den tha katevoun na pexoun me auto to kathestos ton pliromon kai ton omilon
valte akomi kai treis apo thn Ipeiro AMESOS AMESOS 9 OMADES

Anonymous said...

ok den tha katevoun 10-20 omades.tha dialisoume distixos.pies ine i omades.onomata omadon dioti an den katevi leme tora o diomidis eki tha iparxi ameso provlima.an den katevi o alkion drepanou xestike i forada sta aloni..gia tin omospondia.thelo na po oti distixos den exoun oles i omades tin idia varitita gia tin oxe

Anonymous said...

ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑΝ ΟΤΑΝ ΔΗΛΩΣΑΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.ΘΕΛΩ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ,ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ.ΘΕΛΩ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑΤΡΟ ΑΓΩΝΑ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΑΝΑ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΟΙΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Η ΟΧΕ ΟΥΤΕ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΑΣ ΜΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Anonymous said...

ΑΥΤΟΙ ΦΙΛΕ 2:40 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΑΣΟΚ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ ΑΦΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΗΜΠΩΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ;;;

Anonymous said...

ετοιμαζεται κινηση απο βορρα για την μη εναρξη των πρωταθληματων α2 και β και αναθεωρηση των κατηγοριων

Anonymous said...

Ο Γιάννης Βαρελτζής μιλάει για την αναδιάρθρωση των Πρωταθλημάτων!

Η απουσία της Α2 Κατηγορίας Γυναικών και όλων των τοπικών Πρωταθλημάτων από το χάρτη του ελληνικού χάντμπολ έχει προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων από μερικές ομάδες ανθρώπους που στελεχώνουν τα τοπικά σωματεία! Οι ιθύνοντες μερικών συλλόγων εκφράζουν την αντίθεση τους στην απόφαση των αρμοδίων οργάνων της Ο.Χ.Ε (Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδας) να καταργήσουν τις τοπικές Κατηγορίες, εκτιμώντας πως μ’ αυτόν τον τρόπο αυξάνονται πολύ τα έξοδα των σωματείων! Με αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός, το «handballfan.gr» παρέθεσε, χθες, το λόγο στον Τεχνικό Σύμβουλο της Ομοσπονδίας, Γιάννη Βαρελτζή, ο οποίος εξέθεσε τις δικές του απόψεις επί του θέματος!

Θεωρώ πως θα πρέπει να δυναμώσουν ορισμένες ομάδες οι οποίες συμμετέχουν στις χαμηλές Κατηγορίες και όχι να παραπονιούνται για τα έξοδα των μετακινήσεων σε κάθε πόλη της Ελλάδας! Βέβαια, για να ισχυροποιηθεί ένα τμήμα θα πρέπει να γιγαντώνεται και να πληροί κάποιες προϋποθέσεις. Χρειάζεται να διαθέτει τμήματα υποδομής και την απαραίτητη οργάνωση για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του και όχι να στελεχώνεται, απλά, από μια παρέα μεγάλων, ηλικιακά, αθλητών που θέλουν να παίξουν χάντμπολ! Αν είναι έτσι τότε υπάρχει και το Πρωτάθλημα βετεράνων στο οποίο είναι δυνατόν να αγωνιστούν ή τα φιλικά ματς τα οποία μπορούν να δίνουν κάθε βδομάδα! Σε τι εξυπηρετεί το ελληνικό χάντμπολ μια ομάδα η οποία στερείται ανάπτυξης και δεν στελεχώνεται από ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο άθλημα; Γιατί αν αγαπούσαν το εν λόγω σπορ θα έδιναν το παρών στις διάφορες εκδηλώσεις αυτού και θα εξέφραζαν, δημόσια, τα παράπονα τους! Που ήταν όλοι αυτοί που λένε πως αγαπούν το χάντμπολ όταν ο τηλεοπτικός σταθμός ΕΡΤ 1 αποφάσισε να μην προβάλει το συγκεκριμένο προϊόν; Γιατί προτίμησαν τους καναπέδες από τη λαϊκή διαμαρτυρία για την απόφαση ορισμένων φορέων; Εμείς προσπαθούμε να αναδιοργανώσουμε τα Πρωταθλήματα, να αναδείξουμε υγιείς ομάδες και κατόπιν να απορροφηθούν παίκτες σε μεγάλα σωματεία! Οι σύλλογοι, λοιπόν, που δε διαθέτουν υποδομές ας σταματήσουν τη λειτουργία τους και αν διαφωνούν γι’ αυτό ας μας πουν πόσους παίκτες έχουν αναδείξει! Το χάντμπολ χρειάζεται πολλές και ισχυρές ομάδες και αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε!», ήταν, χθες, τα λόγια του κ. Βαρελτζή!

Last Updated (Wednesday, 15 August 2012 02:13)
FaceBook Slider

Anonymous said...

ΜΙΛΗΣΕ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.ΕΔΩΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΥΓΙΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΧΟΝΤΑΝ ΓΚΟΛ Ο ΔΙΟΜΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΑΣΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ.ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΧΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΑΝΕ.ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ-ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ.ΟΠΟΥ ΠΗΓΕ ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩ

Anonymous said...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΑΥΤΑ κ.ΒΑΡΕΛΤΖΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΤΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;;ΕΔΩ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΡΙΠΛΟΘΕΣΙΤΕΣ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΟΥΜΕ; ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΒΑΡΕΛΤΖΗ ΦΥΓΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΙΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΦΌΡΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΆΤΤΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΕΚΔΏΣΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΠΑΡΑΤΉΡΗΣΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΑΛΟΙΩΣ ΘΑ ΠΑΨΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΒΑΡΕΛΤΖΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΠΟΣΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ

Anonymous said...

proponitra vareltzi tehnike simvoule se aftin tin omospondia exete volefti esi ke oli i koustodia sas.akou eki tehnikos simvoulos.telika ine gegonos an den ise felos den epipleiis,giafto ke o tehnikos simvoulos ine pada ston afro.me ti kritiria egines esi tehnikos simvoulos ke oxi kapios sinaderfos sou apo tin v.ellada i apo tin patra i tin veria? fadazome me adikimenika kritiria glipsimatos.re adiasemas tin gonia.

Anonymous said...

Το βρήκαμε το πρόβλημα. Ειναι ο Βαρελτζης που τόλμησε να πει την άποψη του. Και στο κάτω κάτω γι αυτο πληρώνεται. Αναρωτιέμαι οι επικριτές του γιατι δεν φροντιζουν, αντί να υπάρχουν 3 ομάδες στην Πάτρα τα Χανιά την Κέρκυρα τη Λεσβο και οπουδηποτε αλλου, να ενωθούν σε μια ώστε να μοιραστούν τα έξοδα και να δημιουργήσουν προοπτικη για κατι δυνατο. Βλέπεις όμως τα καλα και συμφέροντα. Κατα τα αλλα ας δαιμονοποιησουμε τον Βαρελτζη.

Anonymous said...

δεν μας εξηγει ο κ Βαρελτζης γιατι αναγκαζει τις ομαδες β εθνικης που εχουν υποδομες να συμμετεχουν στο ιδιο πρωταθλημα με ομαδες βετερανων?πως θα αγωνιστουν οι οποιοι νεοι και ταλαντουχοι παικτες υπαρχουν απεναντι στους βετερανους που συνηθως αμυνονται με τακλιν?γιατι δεν εγινε μια ουσιαστικη καταγραφη της δυναμικης καθε ομαδος(ειναι απλο αλλα δεν γινεται απο το γραφειο) ωστε να αξιολογηθουν και κατοπιν να γινει ο αντιστοιχος καταμερισμος των ομαδων?οι ομαδες των βετερανων κ βαρελτζη δεν θα ειναι στο ιδιο καθεστως οδιπορικων και επιχορηγησης με τις υπολοιπες ομαδες?και το σημαντικοτερο.ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ?εχετε ακουσει ποτε για τη διαδικασια της δημοσιας διαβουλευσης?τη διαδικασια καταθεσης προτασεων εντος μιας συγκεκριμενης και ορισμενης απο πριν θεματολογιας?ειλικρινα περιμενα απο σας μια ουσιαστικη τοποθετηση και οχι σκορπιες σκεψεις.χρονια πολλα σε ολους

Anonymous said...

Κυριε Βαρελτζη το σκεπτικο σας εχει βαση....αλλα μπορει να γινει σε μια ομοσπονδια η οποια εχει οργανωση και παρεχει τα βασικα στους συλογους.Στην δικια μας ΟΧΕ δεν ξερω αν μπορουν να γινουν αυτα...!!
Μιληστε με ονοματα...
Πειτε ποιες ομαδες ειναι αυτες που δεν εχουν ακαδημιες, ποιες ομαδες ειναι αυτες που εχουν βετερανους, ποιες ομαδες θεωρειται οτι δεν σεβονται το αθλημα.... ?????? Δωστε τους 1 χρονο περιθωριο να φτιαξουν αυτα που θελετε αλλιως αποκλειστε τους και δωστε τους δικαιωμα να παιζουν σε δικο τους πρωταθλημα βετερανων. Αλλα 1) Δωστε τους βοηθεια με τα γηπεδικα προβληματα....πολλες απο αυτες δεν εχουν γηπεδα για ακαδημιες. 2)Δωστε τους ανασα οικονομικη εξοφλοντας τα οδοιπορικα 3)παρτε πισω το μετρο να πληρωνουν οι ομαδες τους διαιτητες.
Καντε αυτα και μετα......ΜΑΖΙ ΣΑΣ.....να περιθωριοποιηθουν οσες ομαδες δεν συμμορφωθουν.
Και πειτε ολοι κατα την γνωμη σας...ποιες ομαδες ειναι αυτες που πρεπει να αλλαξουν.....ωστε να μην περνει η μπαλλα και αυτες που εχουν κανει βηματα μπροστα και προσπαθουν.
Και κυριως ομως αν υπαρχουν ομαδες που απλα υπαρχουν ωστε καποιοι να επωφελουνται των οποιων μικρων επιχορηγησεων.....στειλτε τους σπιτι τους αν δεν κανουν καποια σοβαρη προσπαθεια να αλλαξουν!!!!
Κυριε Βαρελτζη....ομαδες Α1 και Α2 δεν εχουν ακαδημιες.....ή εχουν 10-15 παιδια σκορποχωρια για να μπορουν να δηλωσουν το αντρικο..!! Οποτε το προβλημα ειναι βαθυ και οχι τοσο επιφανειακο οσο νομιζετε...!!!

Anonymous said...

16 Αυγούστου 2012 1:11 μ.μ.
16 Αυγουστου 2012 3:29 μ.μ πολυ ωραιες αποψεις μαζι σας συμφωνο και εγω παρολο που ειμαι πολυ παρορμητικος. 16 Αυγούστου 2012 1:00 μ.μ.εχεις δικιο το προβλημα δεν ειναι ο Βαρελτζης αλλα το ολο συστημα της οχε ειναι αντιδημοκρατικό δηλ αποφασιζομεν και διατάσσομαιν ας το αλλαξει λοιπον ειδικος συμβουλος ειναι.Περιμενουμε το καλεσμα του κ.ΒΑΡΕΛΤΖΗ για να κλεισουμε το θεμα

Anonymous said...

ωραία τα λέιε οβαρελτζής ρομαντικά και ιδανικά . πως θα γίνουν όλα αυτά δεν μας είπε με χρήμαμτα που θα πληρώνουν πάντα και μόνο οι σύλλογοι; η οχε τίποτα ; όλα είναι υποχρεωμένοι να τα βάζουν απότην τσέπη τους οι παθιασμένοι;( να μην χρησιμοποιήσω άλλον χαρακτηρισμό) και η οχέ να τα κάνει κομπόδεμα για να πληρώνει τους ομοίους του; αυτό που χρειάζεται δηλ το χάντμπολ είναι τεχνικοί σύμβουλοι, γραμματείς και φαρισαίοι , 15ενώσεις που δεν δικαιολογούν σε καμιά περίπτωση την ύπαρξή τους,καιάλλα τέτοια ;

Anonymous said...

να κλείσουν οι ενώσεις για να σωθεί το Χάντμπολ. Φτάνει η αλόγιστη σπατάλη δημοσίου χρήματος.

Anonymous said...

AFTO TO TELEFTEO ME TIS ENOSIS FISIKA O MEGAS TENIKOS SIMVOULOS OUTE POU TO ANEFERE.MONO TI PREPI NA KANOUN I OMADES MAS IPE GIA NA TAIZODE OLI OSI EXOUN VOLEFTI.

Anonymous said...

και σίγουρα οι ενώσεις ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ την συνένωση ή διάλυση ομάδων γιατί έτσι χάνουν τα ψηφουλάκια τους οι διάφοροι πρόεδροι -μέλη της ομοσπονδίας και μετά πως θα κάνουν την δουλίτσα τους; και κάποιοι σύλλογοι που μοιράζονται ότι χρήμα πάει στις ενώσεις φοβούνται μην χάσουν την κουτάλα που τους ταίζει!

Anonymous said...

ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ -ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ- ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΒΜΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ-ΔΙΑΤΗΤΕΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ . ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΟΛΟΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ . ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ.

ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Anonymous said...

7Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ -ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ- ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΒΜΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ-ΔΙΑΤΗΤΕΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ . ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ Κ Α Ν Ε Ν Α Σ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ.ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΟΛΟΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!

19 Αυγούστου 2012 10:08 π.μ. ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΕΜΠΡΟΣ ΣΗΚΩΘΕΊΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΎΜΕ