ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο του αθλήματος ότι αποχωρώ από διαχειριστής του «Greek Handball». Δυστυχώς δεν έχω πια το χρόνο να ασχολούμαι με το blog και να το παρακολουθώ ανά τακτά χρονιά διαστήματα, όπως θα έπρεπε. Η διάθεση ανθρώπου του αθλήματος να το αναλάβει (όπως θα έχετε παρατηρήσει με τις κινήσεις του το τελευταίο δίμηνο έχει αναβαθμιστεί το blog) μου δίνει την βεβαιότητα ότι το «παιδί» μου βρίσκεται σε καλά χέρια. Επικουρικά και συμβουλευτικά θα είμαι πάντα κοντά στο blog, που ήταν, είναι και θα είναι ένα επικοινωνιακό βοήθημα για το χάντμπολ.


Κων/νος Χατζηδημητρίου

8 comments

Anonymous said...

geia xara dhmosiografisko...den tha mas leipseis

δάσκαλος said...

Ευχαριστούμε πολύ Κώστα για το χώρο που δημιούργησες και μας επέτρεπε τόσο καιρό να εκφραζόμαστε ελεύθερα.
Να 'σαι καλά και καλή συνέχεια σε ότι άλλο κάνεις.
Εύχομαι το δημιούργημά σου να συνεχίσει να υπάρχει και να υπηρετεί την ελεύθερη έκφραση στο χώρο του handball.

Anonymous said...

Εσυ ρε πικροχολε αμφιβάλλεις οτι το Blog του βοηθησε παρα πολυ στην επικοινωνια και στις ειδησεις για το αθλημα μας???

Anonymous said...

Αγαπητέ Χάτζη,

αν και διαφώνησα πολλές φορές μαζί σου, αν και δεν μου είσαι συμπαθής (το αντίθετο μάλιστα), αν και πιστεύω ότι τα λάθη σου ήταν πολλά, ομολογώ πως λυπάμαι που αφήνεις το blog.
Δεν είμαι κακόπιστος και ομολογώ ότι προσέφερες στο άθλημα.
Γαμώτο ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΤΑ ΧΩΝΩ ΤΩΡΑ;

Anonymous said...

megalh hprospatheia pou ekanes ALLA kapou exases ton dromo kvsta.to managirlikh den paei me to epagelma pou dialejes.KALH SYNEXEIA SE OTI KANEIS APO EDV KAI PERA

Anonymous said...

epitelous telos

Anonymous said...

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ....ΟΧΕ ΚΩΣΤΑΚΗ!

Anonymous said...

ποιός θα τρέχει το site ?