Πρωταγωνιστεί η Βασιλειάδου στην Α2 Ισπανίας - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Πρωταγωνιστεί η Βασιλειάδου στην Α2 Ισπανίας



Αφήνοντας τον Φεβρουάριο τη Γερμανία για την Ισπανία και συγκεκριμένα την Τενερίφη, δεν θα μπορούσε να φανταστεί, ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα θα πρωταγωνιστούσε στην ομάδα των Καναρίων νήσων , η οποία βαδίζει ολοταχώς για τα play-offs ανόδου στην ABF (A1 γυναικών Ισπανίας). Ας δούμε τι μας δήλωσε η Ελληνίδα διεθνής:

- Αλήθεια πώς βρέθηκες στην Τενερίφη;
- Μετά την χρεοκοπία της Mainzlar συζητήσαμε με τον μάνατζερ μου Στάθη Παπαχαρτοφύλη τι θα ήταν καλύτερο να κάνουμε. Οι προτάσεις που είχαμε ήταν από Ελλάδα, Τσεχία , Σλοβακία και την Τενερίφη. Παρά τα όσα ακούγονται για τους Ισπανικούς συλλόγους, αποφασίσαμε την Ισπανία, μια χωρα που εχει σχεδον το ιδιο ταπεραμεντο με την Ελλάδα, με ανθρώπους πιο φιλικούς και πιο ζεστούς και ένα μέρος θαυμάσιο που είναι πάντα καλοκαίρι.

- Η ομάδα από τότε που πήγες ανέβηκε από την 8η στη 4 θέση και είναι πολύ κοντά στα play-offs ανόδου. Εσύ μάλιστα έχεις 38 γκολ σε 6 παιχνίδια.
- Κοιτάξτε η ομάδα έχει πολύ καλό υλικό παικτριών και 4 αγώνες πριν τη λήξη της κανονικής περιόδου, βρίσκεται στην τέταρτη θέση (με τρεις βαθμούς διαφορα απο τον πρώτο και ενα βαθμό απο τον τρίτο) προσπαθωντας να τερματισει τριτη για να μπορέσει να μπει στα play off που θα την οδηγήσουν να διεκδικήσει την άνοδο στην Α1 κατηγορία. Αγωνιστικά είμαι πολύ ευχαριστημένη αφού ο χρόνος συμμετοχής μου ειναι 60 λεπτά (εκτός αν υπάρχει κάποια δίλεπτη αποβολή) ενώ ο προπονητής μας δίνει μια αγωνιστική ελευθερία, κάτι που ειναι πολυ σημαντικό για εναν παίκτη και το βλέπω στην απόδοση μου αφού σε καθε παιχνίδι σκοράρω απο 5 εως 8 γκολ! Γενικά αισθάνομαι ότι είμαι σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση.

-Δηλαδή σκέφτεσαι να μείνεις για καιρό εκεί.
- Αν ανέβουμε στην ABF θα μείνω σίγουρα. Αν όχι θα εξετάσουμε τις προτάσεις και θα αποφασίσουμε. Σκοπός μου είναι να είμαι χαρούμενη εκεί που αγωνίζομαι και δυστυχώς στην Γερμανία δεν ήμουν.

-Τον τελευταίο καιρό δεν είσαι στα πλάνα το ομοσπονδιακού προπονητή. Τι έχεις να πεις γι αυτό;
- Η αλήθεια είναι ότι μου λείπει η Εθνική ομάδα. Όμως οι επιλογές το κου Πένιοβιτς είναι απόλυτα σεβαστές. Εγώ θα είμαι πάντα στη διάθεση της Εθνικής οποτεδήποτε με χρειαστεί.

-Κλείνοντας, τι θα έλεγες σε άλλες Ελληνίδες αθλήτριες που σκέφτονται το εξωτερικό;
- Θα τους έλεγα ότι αξίζει να ζήσουν το όνειρο.

3 comments

Anonymous said...

re tha trelathoume telios?? protagonisti i vasiliadou stin A2 ispanias?????? STIN A2 ke malista an diavasis ine stin tetarti thesi..RE ADE APO DO

Anonymous said...

http://www.rfebm.net/competiciones.asp?torneo=338&jornada=22

Anonymous said...

SIGA RE MEGALE -O LOGOS POU TO ANEVASES PIOS INE? APLA NA EPIVEVEOSIS TIN VATHMOLOGIA/
PRAGMATIKA PADOS DEN MAS LES KE TO LOGO POU ETIXE NA EKTHIAZIS TIN VASILIADOU? KE GIATI AS POUME DEN MAS PROVALIS KAPION ELLINA ATHLITI APO TIN A1 GERMANIAS? MIPOS EKI DEN ISE MANAGER?