«Λιγότερα λεφτά, περισσότερα κίνητρα»! - greekhandball.com

Τελευταία νέα

«Λιγότερα λεφτά, περισσότερα κίνητρα»!

ΚΑΙ Η ΜΟΝΠΕΛΙΕ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΙΤΣ

Χωρίς αμφιβολία η υπόθεση του Νίκολα Καράμπατιτς έχει εξελιχθεί στο μεταγραφικό σίριαλ της χρονιάς. Από τις αρχές της σεζόν όταν έγινε γνωστή η απομάκρυνση του «μέντορα» και προπονητή του Κιέλου Νόκα Σερντάρουσιτς, το γυαλί ανάμεσα στην ομάδα και τον Γάλλο έσπασε. Μέχρι πρότινος η Ράιν Νέκαρ Λόβεν φαινόταν επικρατέστερη για την απόκτηση του κορυφαίου παίκτη στον κόσμο, ωστόσο ο ίδιος με δηλώσεις του έδωσε πολλές πιθανότητες στην Μονπελιέ. «Είναι η ομάδα που έχει εκφράσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Παίζει εκεί ο αδερφός μου και ο πατέρας μου είναι προπονητής τερματοφυλάκων. Σίγουρα σε κάποια άλλη ομάδα θα μπορούσαμε να εξασφαλίσω περισσότερα χρήματα, αλλά εκεί έχω άλλου είδους κίνητρα. Είναι το σπίτι μου», σχολίασε ο 26χρονος αριστερός ίντερ, ο οποίος δεσμεύεται με συμβόλαιο μέχρι το 2012 με την Γερμανική ομάδα. «Το Κίελο έχει αφοσιωθεί περισσότερο στο θέμα του σκανδάλου των στημένων ματς, αλλά και εγώ πρέπει να δω το μέλλον μου», κατέληξε.

No comments