O ΠΕΡΡΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

O ΠΕΡΡΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ

«Ηταν εσκεμμένο χτύπημα»

Ηταν το 55’ λεπτό του αγώνα Ζαφειράκης Νάουσας- Βριλήσσια, όταν ο πλέι μέικερ των φιλοξενούμενων Γιώργος Πέρρος -που ως εκείνο το σημείο είχε πετύχει 12 γκολ- βγήκε τραυματισμένος εκτός αγωνιστικού χώρου από χτύπημα του Δημήτρη Μάρτου.
Η διάγνωση που έγινε χθες ήταν πως υπέστη μερική ρήξη πρόσθιου χιαστού, μερική ρήξη έσω πλαγίου συνδέσμου, θλάση προσαγωγού και διάστρεμμα στον αστράγαλο. Ο ίδιος καταγγέλλει τον αντίπαλο του για αντιαθλητική συμπεριφορά: «Ηταν εσκεμμένο και αντιαθλητικό χτύπημα. Είχα δώσει ήδη την πάσα και ενώ βρισκόμουν στον αέρα αντί να με προστατέψει μην πέσω άτσαλα, μου έκανε ελληνορωμαϊκή λαβή και με πέταξε στο παρκέ με αποτέλεσμα να μου γυρίσει όλο το αριστερό πόδι. Είμαι τυχερός στην ατυχία μου, διότι ο γιατρός μου είπε πως υπάρχει περίπτωση να γλιτώσω την επέμβαση, άλλα θα λείψω τουλάχιστον για δύο μήνες»!

No comments