ΚΟΜΙΝΕΚ: «ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΚΟΜΙΝΕΚ: «ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

Λίγες ώρες μετά την υπογραφή των συμβολαίων με τον ΑΟΔ Θερμαϊκού, ο Τσέχος πορτιέρο Γιαν Κόμινεκ, σχολιάζει την απόφαση του να αγωνιστεί φέτος στην ομάδα της Περαίας: «Ο Θερμαϊκός με είχε πλησιάσει εδώ και δύο μήνες και η έντονη επιθυμία τους να με αποκτήσουν έπαιξε ρόλο στην απόφαση μου. Επίσης σημαντικό ρόλο έπαιξε και η συμφωνία με τον Ριγανά με τον οποίο μιλάω συχνά και είχαμε πει ότι θα θέλαμε να ξαναπαίξουμε μαζί κάπου μετά τον Πανελλήνιο. Είναι αλήθεια ότι και ο Δούκας μου έκανε πρόταση και αυτό με τιμά, άλλα είχα μιλήσει πρώτα με τους ανθρώπους του Θερμαϊκού. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, άλλα αυτή τη στιγμή θεώρησα ότι το καλύτερο για μένα και την οικογένεια μου είναι ο Θερμαϊκός. Ηθελα να αλλάξω περιβάλλον. Η ζωή στην Αθήνα δεν είναι καλή, πιστεύω ότι η Θεσσαλονίκη, μου ταιριάζει καλύτερα. Περνάω καλά στην Ελλάδα και δεν θα είχα πρόβλημα να μείνω πολλά χρόνια. Η μοναδική χώρα εκτός της Ελλάδας στην οποία θα ήθελα να παίξω, εφόσον οι συνθήκες μου το επιτρέπουν είναι η Γερμανία».

No comments