ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ: «ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ: «ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ»

Την πρώτη του κλήση για επίσημα ματς της Εθνικής Ανδρών κέρδισε με το... σπαθί του ο 21χρονος αριστερός ίντερ της ΧΑΝΘ, Θοδωρής Ευαγγελίδης, οποίος είναι η «μίνι» έκπληξη στις επιλογές των ομοσπονδιακών τεχνικών για την προετοιμασία και τα ματς με Σερβία και έπειτα με Ισπανία. Ο νεαρός περιφερειακός, που θεωρείται από τα νέα ταλέντα του αθλήματος έκανε καλό πρωτάθλημα, ενώ ξεχώρισε και στα φιλικά με την Βουλγαρία. Ο ίδιος δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν περιγράφεται αυτό το συναίσθημα. Είμαι μεγάλη στιγμή στην καριέρα μου. Είμαι σίγουρος ότι η παρουσία μου δίπλα σε αυτούς τους παίκτες θα είναι μεγάλο σχολείο για μένα. Ευχαριστώ τους προπονητές που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία, τους υπόσχομαι ότι θα σταθώ αντάξιος της εμπιστοσύνης τους».

No comments