Ευκαιρίες στα νέα παιδιά από τους ομοσπονδιακούς - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ευκαιρίες στα νέα παιδιά από τους ομοσπονδιακούς


Οι ομοσπονδιακοί τεχνικοί Νίκος Μάντζος και Παναγιώτης Ιατρούδης έπιασαν ήδη δουλειά στην Εθνική ανδρών με σκοπό να δημιουργήσουν νέα ταλέντα και να δώσουν ευκαιρία στα νέα παιδιά τα οποία άμεσα θα μπορέσουν να δώσουν λύσεις. Οι δώδεκα αθλητές που κλήθηκαν στο διήμερο καμπ που ξεκινάει αύριο στο κλειστό γυμναστήριο Συκεών είναι: Σταύρος Παπαδόπουλος, Νίκος Τζούφρας (Φίλιππος Βέροιας), Ευρυπίδης Ναουμίδης, Γιάννης Πιλαλίδης (ΧΑΝΘ), Νίκος Βουτσάς (ΓΑΣ Κιλκίς), Γιώργος Κότσιφας, Χρήστος Μισυρλής (ΠΑΟΚ), Γιώργος Βακάλης, Χρήστος Τσάτσος (ΑΟΔ Θερμαϊκού), Γιάννης Ζαρλακούτης, Αντώνης Λεωνίδας (Πανελλήνιος), Νίκος Κοκολοδημητράκης (ΑΣΕ Δούκα). Τα τρία καινούργια πρόσωπα, Μισυρλής, Πιλαλίδης, Τσάτσος στην Εθνική Ανδρών μιλάνε για την πρόσκλησή τους στο καμπ της Εθνικής Ομάδος, για τους στόχους τους και για το πώς ξεκίνησαν στο χαντμπολ.

«Πρότυπο μου ο Καρυπίδης»
Ειδικότερα, ο Χρήστος Μισυρλής του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης τονίζει: « Δεν το περίμενα. Θα ήθελα να συνεχιστεί αυτό. Ο στόχος μου είναι να ανεβαίνω συνεχώς και να βοηθώ την ομάδα μου και την Εθνική Ομάδα. Ξεκίνησα το 1996 στο ΒΑΟ Θεσσαλονίκης με πρώτο προπονητή το Θανάση Καρακεχαγιά. Παροτρύνθηκα από τη γειτονιά μου, που ήταν χαντμπολική, γιατί από κει ξεκίνησαν ο Βαρυτιμιάδης, ο Καραουλάνης, ο Πανίδης, ο Σαουλίδης. Οφείλω πολλά στο Θανάση Καρακεχαγιά, γιατί αυτός μας έκανε ανθρώπους και λειτούργησε κυρίως ως παιδαγωγός. Πρότυπά μου είναι ο Σάββας Καρυπίδης και ο Νίκος Σαμαράς και ο Κροάτης Τζόμπα. Προπονητές μου, εκτός από το Θανάση Καρακεχαγιά, ήταν  ο Σωκράτης Σκούφας, ο Στέλιος Σεϊρεκίδης, ο Νέναντ Πίβατς, ο Αμπντούλα Γιουσουφόφσκι, ο Τρύφων Ανδρικόπουλος και ο Αλέξης Παπαβασίλης». Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης Στέλιος Σεϊρεκίδης αναφερόμενος στον Χρήστο Μισυρλή τόνισε: « Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας. Είναι ένα πραγματικό ταλέντο. Δεν έπρεπε να χαθεί από το χώρο. Άξιζε για αυτήν την πρόσκληση. Δουλεύει με μεράκι και με συνέπεια. Πιστεύω ότι θα είναι σε θέση να βοηθήσει την Εθνική Ομάδα όποτε κριθεί αναγκαίο».

«Το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα»
Ο τερματοφύλακας της ΧΑΝΘ Γιάννης Πιλαλίδης επισημαίνει: «Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος για την πρόσκλησή μου στην Εθνική Ανδρών. Ήταν από την αρχή το όνειρό μου  να παίξω στην Εθνική Ομάδα. Γεννήθηκα το 1986 και εντάχθηκα στη ΧΑΝΘ το 1997 περνώντας από τη διαδικασία των τουρνουά. Είχα την τύχη να παρακολουθήσω όλα τα παιχνίδια της Εθνικής Ανδρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004. Οι αγώνες αυτοί δεν ήταν το τέλος για χαντμπολ. Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να φτάσουμε ακόμα ψηλότερα. Πρότυπό μου είναι ο τερματοφύλακας της Εθνικής Κώστας Τσιλιμπάρης, με τον οποίο έχω μιλήσει κάποια στιγμή. Πρώτος προπονητής μου στις ακαδημίες της ΧΑΝΘ ήταν ο Βασίλης Σκανδάλης και άρχισα να κάνω πρωταθλητισμό το 2001 με προπονητή τον Αλέξη Παπαβασίλη». Ο προπονητής της ΧΑΝΘ, Αλέξης Παπαβασίλης, δήλωσε: «Τον έχω στα χέρια μου από τα παιδικά. Είναι άψογος χαρακτήρας και μπορεί να ανέβει πολύ ψηλά».

«Δώρο γενεθλίων η κλήση μου στην Εθνική»
Ο Χρήστος Τσάτσος ίντερ-εξτρέμ του Θερμαϊκού τόνισε: « Ήρθε το άγγελμα της πρόσκλησής μου στην Εθνική σαν δώρο για τα γενέθλιά μου, μιας και γεννήθηκα στις 11/10/1988. Αισθάνθηκα μεγάλη χαρά. Είναι ένα μεγάλο κίνητρο για μένα για να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους Ομοσπονδιακούς Προπονητές, Νίκο Μάντζο και Παναγιώτη Ιατρούδη, για την επιλογή τους. Έχω περάσει από τις Εθνικές Παίδων, Εφήβων και τώρα ανήκω στην Εθνική Νέων με προπονητή το Νίκο Γραμματικό. Πρότυπό μου είναι ο Αλέξης Αλβανός γιατί είναι αριστερόχειρας και έχουμε το ίδιο ύψος. Το 2000 ξεκίνησα το χαντμπολ στο πλαίσιο μιας παρέας στα προγράμματα του Δήμου Θερμαϊκού και λίγο αργότερα δημιουργήθηκε ο σύλλογος με προπονητή και δάσκαλό μου, τον Παύλο Παράσχου». Ο προπονητής του Θερμαϊκού, Παύλος Παράσχου, δήλωσε: « Ο Χρήστος Τσάτσος είναι ένα ταλέντο που θέλει πολύ δουλειά. Σαν χαρακτήρας είναι εξαιρετικό παιδί».

Το αυριανό πρόγραμμα
Α1 γυναικών (3η αγωνιστική): Αρτας 6μ.μ. Αναγέννηση Αρτας- Ελπίδες Δράμας, Εόσμου 6μ.μ. Αρης Θεσσαλονίκης- Μακεδονικός, Νέας Ιωνίας 7:30 μ.μ. Νέα Ιωνία- ΑΣΕ Ορμή.
Κύπελλο Ανδρών (Α' φάση- 2ος γύρος): Νάουσας 5μ.μ. Ζαφειράκης Νάουσας- Αρχέλαος Κατερίνης, Νέας Ιωνίας 6μ.μ. Νέα Ιωνία- Αναγέννηση Αρτας, Κιλκίς 7μ.μ. Πόντιοι Κιλκίς- Φοίβος Συκεών.

Βαθμολογία
Α1 γυναικών (σε 2 αγώνες)
1. ΑΣΕ Ορμή 4 58-44
2. Νέα Ιωνία 4 60-54
3. Αναγέννηση Α. 2 43-14
4. Αρης Θεσ/νικης 2 64-50
5. Ελπίδες Δράμας 2 32-20
6. Μ. Αλέξανδρος 2 49-59
7. Εθνικός Κοζάνης 0 58-62
8. Φίλιππος Βέροιας 0 44-60
9. Αρης Νίκαιας 0 37-82
10. Μακεδονικός -

* Ο Μακεδονικός έχει δύο παιχνίδια λιγότερα. Αναγέννηση Αρτας και Ελπίδες Δράμας από ένα ματς λιγότερο.

No comments